H 11η γενιά Civic βρίσκεται στην αγορά από τα τέλη του 2021, ωστόσο ήδη η Honda ετοιμάζει ένα μικρής έκτασης facelift. Μια ιδέα σχετικά με αυτό παίρνουμε από την Αμερική, όπου θα διατεθεί για πρώτη φορά το Civic Hybrid και θα φέρει μαζί του αέρα ανανέωσης.
Η κυριότερη αλλαγή εντοπίζεται στο εμπρός μέρος, όπου το νέο δίδυμο προφυλακτήρα-μάσκας χαρίζει πιο επιθετική όψη στο πρόσωπο του ιαπωνικού μικρομεσαίου. Ο προφυλακτήρας ειδικά μοιάζει παρμένος απευθείας από το ιαπωνικό Civic RS, ενώ διαφορετικής σχεδίασης είναι και οι 18άρες ζάντες. Στο συγκεκριμένο προσέχουμε και τις πλαϊνές ποδιές, ενώ και χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα εντοπίζουμε αεροδυναμικές προσθήκες. Άλλη φωτογραφία δεν δημοσιεύει η Honda προς το παρόν, οπότε θα πρέπει να αρκεστούμε στη θέαση των 3/4 του νέου Civic από μπροστά. Να τονίσουμε, βέβαια, πως το αυτοκίνητο αφορά αρχικά την αγορά των Η.Π.Α., αλλά κατά πάσα πιθανότητα οι εμφανισιακές διαφοροποιήσεις θα περάσουν και στο ευρωπαϊκό, μέσα προς τέλη του έτους.
Μηχανικά τώρα, δεν αναμένουμε διαφορετικές καταστάσεις από σήμερα. Το πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV συνεχίζει στο μηχανοστάσιο, συνδυάζοντας δυο ηλεκτροκινητήρες 184 ίππων και 315 Nm ροπής , μαζί με έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 143 ίππων. Η κίνηση γίνεται μέσω των ηλεκτροκινητήρων, αφού το θερμικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια για την μπαταρία των 1,05 kWh. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,8 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να ορίζεται στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. Λογικά αυτά θα είναι τα νούμερα που θα συνοδεύουν και το αμερικανικό Civic Hybrid (όχι e:HEV εκεί), που θα κάνει πρεμιέρα εντός των επόμενων 2 μηνών.