Η BMW παρουσίασε τη νέα βασική έκδοση της iX2, η οποία συνδυάζει 204 ίππους και κίνηση μπροστά, προσφέροντας μια πιο προσιτή εναλλακτική σε όσους θέλουν ηλεκτρική X2 αλλά όχι και τα 313 άλογα της xDrive30.
Εμφανισιακά, πάντως, η iX2 eDrive20 δεν ξεχωρίζει από τη μεγάλη της αδελφή, ιδίως όταν επιλέγεται το προαιρετικό M Package. Μόνο το σηματάκι κάτω δεξιά, στην πόρτα του χώρου αποσκευών, υποδηλώνει το ποιόν της έκδοσης. Από τη στιγμή που το «x» έχει αντικατασταθεί από το «e», καταλαβαίνουμε ότι μιλάμε για δικίνητη BMW. Η eDrive20 αφήνει τον πίσω κινητήρα της xDrive30, κινούμενη μόνο από τον μπροστινό των 204 ίππων και 250 Nm ροπής. Φυσιολογικά οι αντίστοιχοι τροχοί αναλαμβάνουν την κίνηση του αυτοκινήτου, προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 170 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η xDrive30 θέλει 5,6 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
Στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κλέβει η ενιαία διάταξη Curved Display, που περιβάλλει το άνω τμήμα του ταμπλό με συνολικά σχεδόν 22 ίντσες οθόνης (10,25 ο πίνακας οργάνων, 10,7 το σύστημα πολυμέσων). Η καμπίνα μεταφέρεται σχεδόν αυτούσια από την iX1 (όπου βασίζεται η iX2), όπως και το λειτουργικό σύστημα OS 9 μαζί με την 9η εκδοχή του iDrive. Εξαιρετική εικόνα και στους χώρους, όπου η iX2 προσφέρει ένα πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από τα 525 (κανονικά) έως τα 1.400 λίτρα (με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα).
Στον τομέα της μπαταρίας τώρα, η iX2 eDrive20 χρησιμοποιεί την ίδια συστοιχία 64,8 kWh με την xDrive30. Αναμενόμενα τα νούμερα αυτονομίας εμφανίζονται βελτιωμένα, με τη μέγιστη αυτονομία να βρίσκεται στα 439-478 χλμ. και την κατανάλωση στα 15.3- 16.9 kWh/100 χλμ. Η πλήρης φόρτιση απαιτεί 6,5 ώρες σε τριφασική παροχή 11 kW, ενώ με τη χρήση ταχυφορτιστή 130 kW πληρώνεται από το 10 στο 80% εντός 29 λεπτών. Με τον ίδιο τρόπο (ταχυφόρτιση, δηλαδή) ο χρήστης μπορεί να πάρει 132 χλμ. αυτονομίας μέσα σε 10 λεπτά, διευκολύνοντας τα μέγιστα την ολοκλήρωση μεγάλων ταξιδιών δίχως πολύωρες στάσεις.