Νέο Opel Grandland στη χαμηλότερη τιμή

Η Opel ανακοίνωσε την πρώτη τιμή του εντελώς νέου και αισθητά πιο μοντέρνου και επιβλητικού, δεύτερης γενιάς Grandland, το οποίο εκκινεί από την τιμή των 28.300 ευρώ. Το αξιοσημείωτο είναι ότι η τιμή αυτή αφορά το Grandland Electric, προφανώς με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Αδιαμφησβήτητα το ποσό αυτό είναι το χαμηλότερο και μάλιστα για ένα τέτοιο πληθωρικό ηλεκτρικό SUV που τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρομεσαίων SUV και αγγίζει τα μεσαία SUV.

Συγκεκριμένα το νέο Grandland με τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Experimental έχει μήκος 4.650 χλστ. (4.477 χλστ. το προγενέστερο), πλάτος 1.905 χλστ. και μεταξόνιο μεταξύ 2.784-2.795 χλστ. (ανάλογα την έκδοση). Βασισμένο στην πλατφόρμα STLA Medium δεν παρουσιάζει καμία αισθητική ομοιότητα σε σχέση με άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis που «χτίζονται» πάνω σε αυτή. Μεταξύ των σχεδιαστικών σημείων αναφοράς είναι το νέο 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο Opel Blitz. Παράλληλα, οι αυξημένες διαστάσεις εξασφαλίζουν μεγάλη ευρυχωρία στην καμπίνα και τον χώρο αποσκευών των 550 λίτρων (1.645 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα). Η διάταξη του εσωτερικού ακολουθεί ένα οριζόντιο μοτίβο, ενισχύοντας την αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας, ενώ η ελαφρώς προσανατολισμένη προς τον οδηγό κεντρική οθόνη 16 ιντσών και η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα δημιουργούν μια σπορ αίσθηση.

Το ολοκαίνουργιο Opel Grandland διαθέτει νέα μηχανικά σύνολα, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και αμιγώς ηλεκτρικό. Στην αρχική έκδοση η μπαταρία έχει χωρητικότητα 73 kWh και στη δεύτερη εξοπλίζεται με μπαταρία 82 kWh για μέγιστη αυτονομία έως 585 χλμ. Και στις δύο περιπτώσεις το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 213 PS και 345 Nm, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ. και τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό νέο Grandland εξοπλίζεται με το γνωστό σύνολο 1.2 Hybrid e-DCT6 των 136 ίππων και 230 Nm, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., τελική 202 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. Τιμή δεν ανακοινώθηκε ακόμα (όπως και για το PHEV), αν και αναμένεται να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Το Plug-in Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων και 300 Nm συνθέτουν ο 1.6 Turbo βενζίνης των 150 PS/300 Nm και το ηλεκτρομοτέρ των 125 PS/118 Nm. Με το 7άρι e-DCT επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ., φτάνει τα 220 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 0,8 λτ./100 χλμ. και 21,9 kWh/100 χλμ. και εκπέμπει 19 γρ./χλμ. CO2, ενώ διανύει έως 87 χλμ. με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία των 17,9 kWh. Με την μπαταρία αποφορτισμένη η κατανάλωση αυξάνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ.

Get it on Google Play Download on the App Store