Μέσα στο καλοκαίρι η Audi είχε ανακοινώσει τα πλάνα της για το εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, που κατασκευάζει τα Q8 και Q8 e-tron. Πλάνα που εξέταζαν ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης ή πώλησης, στην καλύτερη. Όπως φαίνεται, όμως, μάλλον για το χειρότερο σενάριο οδεύει η κατάσταση.
Ο Chief Operating Officer της γερμανικής εταιρίας, Gerd Walker, μίλησε στο Automotive News για το μέλλον της μονάδας στις Βρυξέλλες, το οποίο μόνο λαμπρό δεν φαίνεται. Σύμφωνα με τον Walker ακόμα δεν έχει βρεθεί βιώσιμη λύση, παρότι η Audi ήρθε σε επαφές με 26 ενδιαφερόμενους. Ταυτόχρονα το VW Group φέρεται να μην προκρίνει τη μεταφορά συναρμολόγησης άλλων μοντέλων, μετά το τέλος παραγωγής των δυο Q8. Συνεπώς, αν δεν υπάρξει κάποια επιχειρηματική προσέγγιση για εξαγορά των εγκαταστάσεων, 3.000 θέσεις εργασίας είναι πολύ πιθανό να βρεθούν στον αέρα.
Το ποσό που ζητάει η Audi για την παραχώρηση του εργοστασίου, παραμένει άγνωστο. Για να μην έχει βρεθεί σημείο σύγκλισης σε 26 περιπτώσεις πάντως, σημαίνει ότι οι Γερμανοί είναι δύσκολοι στις διαπραγματεύσεις. Το ρόλο του σωτήρα, ωστόσο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αναλάβουν και εδώ -ποιος άλλος;- οι Κινέζοι. Σύμφωνα με φημολογία που έχει αναπτυχθεί, η NIO εμφανίζεται ιδιαίτερα «ζεστή» για την απόκτηση του εργοστασίου. Πολλοί Κινέζοι κατασκευαστές αναζητούν εγκαταστάσεις στην Ευρώπη, εξάλλου, προκειμένου να αποφύγουν τους δασμούς που θα επιβάλλει η Κομισιόν στα εισαγόμενα αυτοκίνητα made in China. Ο πρόεδρος της NIO, πάντως, δεν επιβεβαιώνει τις φήμες. Καπνός δίχως φωτιά, όμως, δεν υπάρχει.