Το Audi TT ήξερε το μέλλον του από πέρσι, όταν πρώτη φορά ανακοινώθηκε πως το τέλος παραγωγής θα συνέπιπτε με το κλείσιμο του 2023. Έκτοτε έχουν βγει πολλές ειδικές και αποχαιρετιστήριες εκδόσεις, ωστόσο σήμερα μπήκε το «βουλοκέρι» στη διαθήκη της 25χρονης πορείας του κουπέ από το Ίνγκολσταντ.
Το τελευταίο TT της σύγχρονης ιστορίας, με τη δίθυρη μορφή που το λατρέψαμε (γιατί ακούγεται πως μπορεί να επιστρέψει ως crossover), βγήκε πριν λίγες μέρες από τη γραμμή παραγωγής, κλείνοντας έναν κύκλο 25 ετών, 3 γενεών και σχεδόν 663.000 μονάδων. Το παρμπρίζ του σημαδιακού TTS αναφέρει με λεπτομέρεια τόσο τις ημερομηνίες αρχής-τέλους (18/2/1998 – 10/11/2023), όσο και το εμπορικό αποτύπωμα που άφησε το «Ταυ-Ταυ» (662.762 αντίτυπα). Το TT ήταν πάντα στις πρώτες 3 θέσεις των πωλήσεων στα σπορ αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας στη συντριπτική πλειονότητα των 25 αυτών χρόνων (με κάποια διαλείμματα της Mustang) την κορυφή.
H ύστατη ανάσα του πολυαγαπημένου Audi βγήκε από το εργοστάσιο του Győr, στην Ουγγαρία, από ένα ανθρακί TTS. H Audi δεν έβγαλε ανακοίνωση ή δελτίου τύπου, παρά αποχαιρέτησε λιτά το ιδιαίτερο μοντέλο της από το Instagram με δυο φωτογραφίες, μια λεζάντα, και όλες τις γενιές TT (Tourist Trophy) δίπλα στο «κύκνειο άσμα». Το TT MK3 παρουσιάστηκε το 2014 και προσέφερε αρκετές καινοτομίες, όπως για παράδειγμα το ψηφιακό καντράν Virtual Cockpit και δυο χρόνια αργότερα, τους προβολείς τεχνολογίας OLED. Η γκάμα κινητήρων έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα από το 1998, με το TTS να ανεβαίνει στα 310 άλογα και το TT RS στα 400. Ειδικά το RS έγινε το πρώτο TT -και από τα πρώτα Audi- που έπεσε κάτω από τα 4,0 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα! Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως ο 2.5άρης TFSI του βραβεύτηκε ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» 9 σερί φορές!