Shelby GT500 ακόμα δεν έχει η καινούργια Mustang, αλλά οι Τεξανοί δεν γινόταν να αφήσουν με το παράπονο την τελευταία γενιά pony car. Η νέα Super Snake διώχνει τους πάντες από την κορυφή της γκάμας, καθώς με 830 άλογα και αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς δεν υπάρχει άλλη ‘Stang σαν ελόγου της.
Τη Super Snake δεν γίνεται να τη μπερδέψεις με άλλη S650, καθώς τα περισσότερα στοιχεία που βλέπουμε έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για αυτή. Το καπό με τους αεραγωγούς κατασκευάζεται από αλουμίνιο, τα φαρδύτερα φτερά και το αεροδυναμικό πακέτο (splitter, ποδιές, ρυθμιζόμενη αεροτομή) από ανθρακονήματα, οι -σε πολύ ταιριαστό χρυσαφί χρώμα- 20άρες ζάντες από μαγνήσιο, η εξάτμιση τιτανίου ειδική παραγγελία από τη Borla. Τα πάντα με γνώμονα την αύξηση της απόδοσης, αλλά και τη μείωση του βάρους. Μόνο οι τροχοί, ας πούμε, εξοικονομούν 16,4 κιλά από τη μη αναρτώμενη μάζα. Εννοείται συναντάμε τις ανάλογες διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό, όπως και νέα μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό μαζί με μπόλικες «φιδίσιες» (βλέπε σήματα κόμπρα και μοτίβο α λα δέρμα ερπετού) λεπτομέρειες.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ξεκινάμε από τα μεγαλύτερα φρένα και τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Προχωρώντας στα πιο «βαριά», ανοίγουμε το αλουμινένιο καπό και θαυμάζουμε τον 5.0 V8 Coyote να απολαμβάνει την παρέα ενός θηριώδους κομπρέσορα. Μια συνεργασία που σχεδόν διπλασιάζει την ισχύ σε σχέση με τα εργοστασιακά δεδομένα, καθώς από τα 480 άλογα της GT η Super Snake κάνει «raise» στα 830! Με 350 ίππους παραπάνω δεν γινόταν η μετάδοση να μείνει ανεπηρέαστη, με τη Shelby να τοποθετεί ενισχυμένο μπλοκέ διαφορικό και ημιαξόνια. Τα κιβώτια πάντως (6άρι χειροκίνητο ή 10άρι αυτόματο) δεν έχουν αλλαγές. Εναλλακτικά, για όποιον θέλει το look αλλά όχι και τόση δύναμη, προσφέρεται μόνο το οπτικό πακέτο (δίχως τη ρυθμιζόμενη αεροτομή όμως).
Επιδόσεις ή τιμή δεν ανακοινώνεται, ωστόσο η παραγωγή δεν θα ξεπεράσει τις 250 μονάδες – κάθε μια συνοδευόμενη από εγγύηση 3 ετών ή 36.000 μιλίων (57.936 χλμ.)