Τόσα χρόνια που έχουν περάσει, τόσα hypercars που έχουν παρουσιαστεί, τόσα που έχει πετύχει η Chiron, φτάσαμε να ξεχάσουμε τι μνημείο αποτελεί η Veyron για την αυτοκίνηση. Ευτυχώς οι βελτιωτές δεν το ξεχνάνε, και περιποιούνται μέχρι σήμερα την κοσμοϊστορικής σημασίας Bugatti.
Η ALL13 Wheels παρουσίασε μια τρομερή τετράδα από 20άρια πατούμενα για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής 1.000+ ίππων, σε συνδυασμό με ένα κατάμαυρο και επιβλητικά τρομακτικό παρουσιαστικό στο αμάξωμα. Οι C00-R Monoblock θυμίζουν ζάντες από χωμάτινο setup στο WRC, όμως καταφέρνουν να ταιριάξουν εκπληκτικά με τις γραμμές της Veyron, δίνοντας παράλληλα έμφαση στην τόνωση της αεροδυναμικής απόδοσης. Δεν έχουν εξελιχθεί σε κάποια σήραγγα βέβαια, αλλά το μοτίβο τους με τις πολύ μικρές οπές και το μεγάλο κεντρικό μέρος, είναι σαν να έχει σχεδιαστεί προς όφελος του συντελεστή οπισθέλκουσας.
H Doze Performance ανέλαβε να ντύσει τη Veyron στα μαύρα, περνώντας ολόκληρο το αμάξωμα ένα ματ «χεράκι» (gloss black οι ζάντες) και προσθέτοντας στοχευμένα αεροδυναμικά στοιχεία, κυρίως στο πλάι και τον διαχύτη. Η ανάρτηση δεν είναι χαμηλωμένη aftermarket, απλά ρυθμισμένη στο κατώτερο σημείο της – όπως φανερώνει και η σηκωμένη αεροτομή, μέρος του mode που ξεκλειδώνει την πλήρη δυναμική του 8.0 W16 quadturbo προς τα 407 χλμ./ώρα τελικής. Για να φρεσκάρουμε τις μνήμες μας, η απλή Veyron (γιατί υπάρχει κι η SS) παρέχει 1.001 ίππους και 1.250 Nm στο δεξί πόδι του οδηγού, επιτρέποντας πέρα από τα 400+ χλμ./ώρα τελικής, 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. και 0-300 χλμ./ώρα σε 16,7 δλ.