Το RS 7 συγκαταλέγεται στα ταχύτερα και πιο εντυπωσιακά Audi των τελευταίων ετών, κλείνοντας φέτος 10 χρόνια από την πρώτη του εμφάνιση. Πάντα, βέβαια, υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω. Απαραίτητη προϋπόθεση όταν μεσολαβεί η ABT, η οποία ξέρει να δημιουργεί τετράτροχα που εμπνέουν δέος.
Οι μάστορες από το Κέμπτεν τιμούν την κληρονομιά του κουπέ-σεντάν (liftback ορθότερα) από το Ίνγκολσταντ, παρουσιάζοντας το RS 7 Legacy Edition. Μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής, με έξτρα ισχύ και ακόμα πιο επιθετική σχεδίαση. Στο δεύτερο σκέλος εντοπίζουμε το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο, που αποτελείται από μεγαλύτερη τριπλέτα splitter-ποδιών-διαχύτη, ευμεγέθη σταθερή αεροτομή και προσθήκες εν είδει πτερυγίων στους καθρέπτες. Ανθρακονήματα βλέπουμε και στο καπό, με τη μορφή της εισαγωγής που αναλαμβάνει να βελτιώσει την ψύξη του «φτιαγμένου» μοτέρ. Το ίδιο κάνουν οι αεραγωγοί στα φτερά, φροντίζοντας παράλληλα για την απαγωγή θερμότητας από τα φρένα, που δεσπόζουν πίσω από τις 22άρες ζάντες (σε λάστιχα Goodyear Eagle F1 Supersport 295/30).
Εναλλακτικά προσφέρεται το πιο ήπιο πακέτο RS 7-S, που κρατάει σε μεγάλο βαθμό την εργοστασιακή εμφάνιση. Εδώ αλλάζουν μόνο οι ζάντες (επίσης 22 ιντσών), αφήνοντας κατά μέρους το μεγάλο spoiler πίσω (ένα διακριτικό χείλος στη θέση του) και τους αεραγωγούς στα φτερά, όπως και το έντονο splitter στο εμπρός προφυλακτήρα. Βασικά το «μαμά» RS 7 είναι, με ρυθμιζόμενη ανάρτηση και 40% σκληρότερες αντιστρεπτικές – αναβαθμίσεις που εφαρμόζονται και στο RS 7-LE.
Κάτω από το καπό τώρα, οι Γερμανοί τοποθετούν το πρόγραμμα Power R, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέα intercooler, για μια αύξηση στην ισχύ που φτάνει τα 90 άλογα και 150 Nm. Ο 4.0 V8 twinturbo παράγει πλέον 720 ίππους και 950 Nm (από 630 άλογα και 800 Nm του εργοστασίου), δίχως ωστόσο να ανακοινώνονται επιδόσεις. Σίγουρα πάντως τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ο κόφτης των 305 χλμ./ώρα του Performance Pack, αποτελούν παρελθόν.