Πρόβλημα αλόγων επ’ ουδενί δεν αντιμετωπίζει η Lamborghini Urus. Με 666 άλογα έρχεται από το εργοστάσιο, όμως στην ABT δεν μπόρεσαν να αντισταθούν. Ο προσφιλής στη βελτίωση 4.0 V8 twinturbo εξάλλου, είναι ο καλύτερος σύμμαχος κάθε ανήσυχου μάστορα.
Αυτοί της ABT βέβαια δεν περιορίστηκαν στο μηχανοστάσιο, αλλά έβαλαν τις πινελιές τους παντού. Πρώτα και εμφανέστερα στο αμάξωμα, όπου τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα δίνουν στη Scatenato (οργισμένη στα ιταλικά) ένα παρουσιαστικό αγωνιστικών προδιαγραφών. Το spiltter και τα πτερύγια στο εμπρός προφυλακτήρα συναντούν τις πλαϊνές ποδιές και όλα μαζί, οδηγούν το βλέμμα στο θηριώδη διαχύτη πίσω. Οι προσθήκες στα φτερά, που ενώνουν προφυλακτήρες και ποδιές οπτικά, επίσης αποτελούνται από ανθρακονήματα, όπως και η αεροτομή πίσω με τους πλευρικούς αεραγωγούς. Φυσικά δεν γίνεται να παραλείψουμε τις τρομερές 23άρες ζάντες, που κυριαρχούν στο παράστημα της Ιταλίδας.
Ακόμα περισσότερα συμβαίνουν κάτω από το -επίσης ανθρακονημάτινο και με αεραγωγούς- καπό, όπου ο 4.0 V8 επωφελείται του πακέτου ABT Power R και αποκτά μεγαλύτερες τουρμπίνες, αναλόγων διαστάσεων intercooler, νέα εξάτμιση και αναπρογραμματισμένο εγκέφαλο. Επεμβάσεις που χαρίζουν στην Urus Scatenato 134 άλογα παραπάνω, φτάνοντας συνολικά τα 810. Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν στοιχεία ροπής, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να διατηρούνται τα 850 Nm της εργοστασιακής (υπολογίστε κοντά στα 1.000 Nm). Το ίδιο ισχύει για τα νούμερα επιδόσεων, με τη «μαμά» να θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και την τελική στα 305 χλμ./ώρα.
Η ABT θα περιορίσει την παραγωγή της Urus Scatenato στα 99 κομμάτια, ζητώντας 179.000 ευρώ για το πακέτο. Τιμή, ωστόσο, που δεν περιλαμβάνει το αυτοκίνητο-δότη.