Εκατοντάδες Toyota Yaris Hybrid από 8.000 ευρώ

  • Toyota-Yaris-Hybrid-2016
  • yaris-hybrid-ext-23-gms-2012-495129
  • Toyota-Yaris-Hybrid-2012-(3)
  • Toyota-Yaris-Hybrid-2016
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(8)
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(4)
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(6)
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(5)
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(3)
  • 2017-toyota-yaris-hybrid-(2)
  • Toyota-Yaris-Hybrid-2012-(2)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Toyota-Yaris-Hybrid-2016.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/06/yaris-hybrid-ext-23-gms-2012-495129.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/06/Toyota-Yaris-Hybrid-2012-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/08/Toyota-Yaris-Hybrid-2016-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/2017-toyota-yaris-hybrid-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/06/Toyota-Yaris-Hybrid-2012-2.jpg

Το Toyota Yaris είναι το μοντέλο που έκανε προσιτή τη full hybrid τεχνολογία στο ευρύ αγοραστικό κοινό, από το 2012 που λανσαρίστηκε το πρώτο Yaris HSD. Έκτοτε έχουν πουληθεί χιλιάδες υβριδικά Yaris και στην Ελλάδα, ενώ παλαιότερα ήταν διαθέσιμο παράλληλα με τους κινητήρες αμιγώς βενζίνης ή πετρελαίου. Τώρα, καινούργιο προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο με τα υβριδικά μηχανικά σύνολα 1.5 Hybrid 116 hp και 130 hp, σε τιμές που ξεκινούν από 21.620 ευρώ και 26.580 ευρώ αντίστοιχα.

Όποιοι θέλουν Yaris Hybrid με λιγότερα λεφτά, έχουν στη διάθεσή τους να επιλέξουν ανάμεσα σε εκατοντάδες εγχώρια μεταχειρισμένα και σε τιμές που ξεκινούν από 8.000 ευρώ. Υπάρχει μια ευρεία γκάμα μοντέλων και εκδόσεων από τα πιο παλιά του 2012, έως τα σύγχρονα για όσους θέλουν το νέο Yaris HSD και να γλιτώσουν κάποια χρήματα. Μέχρι 12.000 ευρώ για παράδειγμα, έτσι ώστε να υπάρχει μια διαφορά της τάξεως των 10.000 ευρώ από ένα καινούργιο, πωλούνται πολλά Yaris Hybrid έως και του 2018, ενώ αρκετά είναι μοντέλα του 2014 έως 2016.

Το υβριδικό σύνολο που τα κινεί έχει συνδυαστική απόδοση 100 ίππων και είναι επαρκέστατο για κάθε περίσταση. Αποτελείται από το τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων VVT-i ισχύος 74 ίππων και 111 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ των 60 ίππων και 169 Nm. Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου e-CVT, το οποίο εξυπηρετεί στην οδήγηση στην πόλη, όμως δεν περιλαμβάνει επιλογή αλλαγών ταχυτήτων και ο βενζινοκινητήρας παράγει αισθητό βουητό και θόρυβο όταν ανεβάζει στροφές ειδικά κατά την πλήρη επιτάχυνση. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 11,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 169 χλμ./ώρα. Σίγουρα δεν θα επιλέξει κανείς το Yaris Hybrid για να πηγαίνει με πατημένο το γκάζι, αλλά και να εκμεταλλεύεται την ηλεκτρική κίνηση και να πετυχαίνει χαμηλή κατανάλωση. Σε πραγματικές μεικτές συνθήκες καίει 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 75 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Βέβαια η μπαταρία υψηλής τάσης νικελίου μετάλλου υβριδίου που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα και παρέχει το ρεύμα στο ηλεκτρομοτέρ θα πρέπει να βρίσκεται σε καλή κατάσταση και να μην έχει πέσει η απόδοσή της, διαφορετικά θα αυξηθεί η κατανάλωση και μια επισκευή ή αντικατάσταση είναι δαπανηρή.

Η ρύθμιση των αναρτήσεών του (αναφερόμαστε στο πρώτης γενιάς Yaris Hybrid) είναι πιο σφιχτή συγκριτικά με τα βενζίνης και diesel, μαζί με μικρότερες διαδρομές, λόγω του επιπλέον βάρους των μπαταριών και του υβριδικού συνόλου. Γεγονός που επηρεάζει αρνητικά την άνεση κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος, και δεν αποκλείεται να ενοχλήσει τους επιβάτες. Επίσης, ο οδηγός εισπράττει μέτρια αίσθηση από το τιμόνι και το πεντάλ των φρένων, το οποίο δεν είναι προοδευτικό στο πάτημά του. Παρόλα αυτά παρουσιάζει ασφαλές πάτημα και σταθερότητα, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων όσο και σε στροφές.

Το προγενέστερο Yaris Hybrid με μήκος 3.945 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.510 χλστ. και μεταξόνιο 2.510 χλστ. διευκολύνει πολύ τον οδηγό στις αστικές του διαδρομές, ενώ στο εσωτερικό του χωρούν χωρίς στρίμωγμα τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος. Το πορτ μπαγκάζ των 286 λίτρων είναι μικρό, όπως ισχύει αντίστοιχα και για το νέο Yaris Hybrid με την ίδια χωρητικότητα. Η ποιότητα των υλικών του είναι καλή και αναβαθμίζεται από τη χρήση μαλακού υλικού σε ένα μικρό μέρος του ταμπλό, ωστόσο στη συναρμογή υπάρχουν ατέλειες.

Get it on Google Play Download on the App Store