Πάει και το τελευταίο μικρό diesel SUV

  • VW-T-Roc-FL-Boot
  • VW-T-Roc-kinisi
  • VW T-Roc 1.5 TSI 2022 (2)
  • VW T-Roc 1.5 TSI 2022 (28)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/VW-T-Roc-FL-Boot.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/VW-T-Roc-kinisi.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/VW-T-Roc-1.5-TSI-2022-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/05/VW-T-Roc-1.5-TSI-2022-28.jpg

Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων μένει «ορφανή» από μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου, αφού τους εξοστράκισαν τα υβριδικά μηχανικά σύνολα βενζίνης, αλλά και τα αμιγώς ηλεκτρικά. Στα μικρά χάτσμπακ το τελευταίο diesel ήταν το Renault Clio το οποίο στη νέα 6η γενιά του δεν περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρα, ενώ στα μικρά SUV το μόνο που είχε απομείνει ήταν το VW T-Roc. Και αυτό στη νέα του 2η γενιά είναι μόνο υβριδικό, αφού ο 2.0 TDI σταματά να τοποθετείται.

Το υπάρχον VW T-Roc παραμένει από τα πιο δημοφιλή SUV στην Ευρώπη, όμως φέτος το πρώτο 6μηνο μόνο το 15% αφορούσε πωλήσεις του ντίζελ και το υπόλοιπο 85% ήταν τα μοτέρ βενζίνης. Συνεπώς στο νέο T-Roc δεν υπήρχε κανένας λόγος να παραμείνει ο 2.0 TDI. Μάλιστα στο νέο T-Roc θα εμφανιστεί για πρώτη φορά και full hybrid σύνολο, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περισσότερες λεπτομέρειες. Αντιθέτως στο νέο Tiguan το ένα τρίτο των πωλήσεών του φέτος αφορούν το 2.0 TDI σε ποσοστό 32%, έναντι 33% τα βενζίνης.

Πριν από μια πενταετία, το T-Roc 1.6 TDI 115 PS εκκινούσε από την τιμή των 21.890 ευρώ. Αυτός ο κινητήρας καταργήθηκε στο T-Roc facelift του 2022 και προσφέρονταν μόνο με τον 2.0 TDI 150 PS σε τιμές από 30.550 ευρώ. Τον περασμένο Ιούνιο το T-Roc στην εισαγωγική έκδοση 2.0 TDI 116 PS πωλούνταν από 27.580 ευρώ, ενώ παράλληλα ήταν διαθέσιμα τα 2.0 TDI 150 PS DSG Life (από 34.280 ευρώ) και 2.0 TDI 4Motion 150 PS DSG R-Line More (από 40.680 ευρώ). Τώρα, στον τρέχον τιμοκατάλογο Volkswagen MY2025 υπάρχει μόνο το T-Roc 2.0 TDI 150 PS DSG Life με τιμή από 34.280 ευρώ.

Σχετικά το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα αποδίδει μέγιστη 150 ίππων και πλούσια ροπή 360 Nm στις 1.600-2.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων και εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ., με μέγιστη ταχύτητα 206 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. (84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Στον εξοπλισμό της έκδοσης Life περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία που θέλει κάθε οδηγός για την ασφάλεια και τις ανέσεις του. Μεταξύ άλλων ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, προβολείς LED, πίνακας οργάνων 8 ιντσών, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και υποβοήθηση στάθμευσης.

Get it on Google Play Download on the App Store