«Πετάει» με την προσφορά το best seller αυτοκίνητο στην Ελλάδα

  • Peugeot-2008-2024-rear
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (5)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (3)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (32)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (34)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (39)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (14)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (17)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (8)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (12)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (11)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Peugeot-2008-2024-rear.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-32.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-34.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-39.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-11.jpg

Η πρώτη θέση στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι με τόσα πολλά, άκρως ανταγωνιστικά και αξιόλογα μοντέλα που προσφέρονται. Ειδικά στην πιο δημοφιλή κατηγορία των B-SUV υπάρχει σκληρή αναμέτρηση για το ποιος θα κυριαρχήσει και θα βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Δέλεαρ το υβριδικό 2008 με 23.900 ευρώ

Φέτος και συγκεκριμένα το πρώτο 7μηνο, το αυτοκίνητο που έχει πετύχει τις περισσότερες ταξινομήσεις επί του συνόλου της αγοράς, ενώ παράλληλα είναι best seller μεταξύ των SUV, είναι το Peugeot 2008. Γεγονός που οφείλεται κατά πολύ στην παρουσία του 2008 Hybrid 1.2 145 e-DCS6, το οποίο «τρέχει» εδώ και αρκετό καιρό με την προωθητική ενέργεια «Hybrid Days» της Peugeot. Διατίθεται στην πάρα πολύ ελκυστική τιμή των 23.900 ευρώ (26.700 ευρώ στον τιμοκατάλογο) και μαζί με τον αποδοτικό κινητήρα, τα πολύ καλά συνολικά του χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς και τον πλήρη εξοπλισμό (βλ. παρακάτω), έχει βρεθεί πολύ ψηλά.

Εξοπλισμός έκδοσης Style: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto) Navigation 3D, δύο θύρες USB, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, LED φώτα εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Εγγύηση: εκτεταμένη εργοστασιακή 5 ετών.

Του ταιριάζει πολύ ο 1.2 Hybrid 145

Στην πολύ προσιτή τιμή των 23.900 ευρώ προσφέρεται το 2008 με το νέο υβριδικό κινητήρα συνδυαστικής απόδοσης 145 ίππων και στάνταρ το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Το μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει ιδανικά στο γαλλικό κόμπακτ SUV, αφού εξασφαλίζει σβελτάδα, άνεση στην οδήγηση και χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Ο 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας κύκλου Miller με απόδοση 136 ίππους και 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. ενισχύεται από το ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων και 51 Nm που είναι ενσωματωμένο στο e-DCS6. Επίσης, η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 0,890 kWh (καθαρή 0,432kWh) παρέχει το ρεύμα για την ηλεκτρική κίνηση. Αυτή είναι εφικτή έως τα 30 χλμ./ώρα, στους ελιγμούς και όταν το αυτοκίνητο ρολάρει (μέχρι περίπου τα 80 χλμ./ώρα). To 2008 Hybrid 145 των 1.297 κιλών επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.) και εν κινήσει, η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρέθηκε στη δοκιμή στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

Ευχάριστο, άνετο και με πολύ καλή ποιότητα

Το νέο 2008 είναι ένα αυτοκίνητο που αρέσει να το βλέπει κανείς εξωτερικά, να βρίσκεται μέσα σε αυτό και να το οδηγεί, όπως άλλωστε ισχύει και για όλα τα νέα σύγχρονα επιβατικά της Peugeot. Το αμάξωμα των 4.304 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους και 1.523 χλστ. ύψους είναι σπορτίφ και καλλίγραμμο από κάθε πλευρά του. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του είναι μοντέρνο και πολύ προσεγμένο σε ποιότητα, παραπέμποντας στη μικρομεσαία κατηγορία. Οι μαλακές επιφάνειες που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και ο διάκοσμος με τα πολυτελή στοιχεία συμβάλλουν σε αυτή την εικόνα. Το ίδιο ισχύει και σε χώρους, μιας και στο πίσω μέρος της καμπίνας θα κάτσουν και πιο ψηλοί χωρίς να παραπονεθούν για τον αέρα στα πόδια τους. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων, το οποίο φτάνει έως τα 1.467 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος και έως την οροφή. Παράλληλα οδηγός και επιβάτες νιώθουν ξεκούραστα στο δρόμο, χάρη στο κατάλληλο σετάρισμα των αναρτήσεων. Ειδικά ο οδηγός απολαμβάνει κάθε διαδρομή, αφού οι λογικές κλίσεις στις στροφές, το άμεσο μπροστινό, η ακριβής αίσθηση από το τιμόνι και η μπόλικη πρόσφυση συνθέτουν ένα SUV που και άνετο είναι και «στριφτερό».

Get it on Google Play Download on the App Store