To best seller μοντέλο της Ford, το Puma ξεκίνησε να διατίθεται πρόσφατα στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση Gen-E με όφελος 6.500 ευρώ από τη Ford, συν άλλες 3.000 ευρώ από τη βασική κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και η τιμή του πέφτει στις 26.906 ευρώ. Από την άλλη πλευρά το ήπια υβριδικό Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV βρίσκεται στην κορυφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος, αφού ακόμα και από την αρχική έκδοση Titanium εμφανίζει πληρότητα.

Προσφέρεται στην τιμή των 23.647 ευρώ, όμως η απόκτησή του μπορεί να γίνει πιο εύκολα μέσω του προγράμματος χρηματοδότησης Ford Finance MyFord με χαμηλό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο χρηματοδότησης 3,99%. Η ελάχιστη προκαταβολή είναι 20%, δηλαδή μόνο 4.729 ευρώ, ενώ η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού μπορεί να γίνει σε έως 84 μήνες. Ενδεικτικά, με ποσό χρηματοδότησης 18.917 ευρώ η δόση είναι στα 263,74 ευρώ το μήνα. Ποσό που μειώνεται, αν αυξηθεί η προκαταβολή, ενώ παράλληλα μειώνονται τα έξοδα από τον τόκο.
Εναλλακτικά υπάρχει και η επιλογή του Leasing με προκαταβολή μόλις 4.200 ευρώ (5.208 ευρώ με Φ.Π.Α.). Σε αυτή την περίπτωση το μηνιαίο μίσθωμα είναι μόλις 212 ευρώ για διάρκεια 48 μήνες με 20.000 χλμ. ανά έτος. Στο μίσθωμα περιλαμβάνονται και όλα τα πάγια έξοδα, όπως service, ασφάλιση και αλλαγή ελαστικών, ενώ η μόνη επιπλέον επιβάρυνση για τον πελάτη είναι η βενζίνη. Οπότε η Ford καλύπτει τους ενδιαφερόμενους από όλες τις πλευρές, τόσο εκείνους που θέλουν να το κάνουν δικό τους και να το ξεπληρώνουν μήνα με το μήνα, όσο και αυτούς που προτιμούν να κάνουν χρήση του αυτοκινήτου, μετά να το επιστρέψουν και να επιλέξουν ξανά ένα καινούριο Ford, χωρίς να ασχολούνται με πώληση και να χάνουν λεφτά και από την απομείωση της αξίας του μεταχειρισμένου.
Το νέο Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV Titanium μόνο «βασικό» δεν είναι ως έκδοση, μιας και στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ανέσεων και διάφορα αξεσουάρ. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών με πλοήγηση, πλήρως ψηφιακή οθόνη οδηγού 12,8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, Full LED προβολείς με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, 17άρες ζάντες αλουμινίου δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων και άλλα πολλά.

Επαρκέστατος για το Ford Puma είναι ήπια υβριδικός 48V τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1.0 EcoBoost με τη μέγιστη ισχύ των 125 ίππων και τη ροπή των 170 Nm. Διαθέτει την απαιτούμενη δύναμη ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ η ηλεκτρογεννήτρια παρέχει έξτρα δύναμη στις χαμηλές κυρίως στροφές για βελτίωση της ελαστικότητας και της απόκρισης στο γκάζι. Το ευχάριστο στην οδήγηση και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά Ford Puma με το σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα και καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.













































