Οποία ειρωνεία, ε; Να επιβάλλει η κυβέρνηση των Η.Π.Α. ένα σκασμό δασμούς στα κινεζικά προϊόντα (που πλέον είναι το λιγότερο, με τις βόμβες να σκάνε), και μια από τις πιο ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας να επιβιώνει χάρη στους Κινέζους! Ο λόγος για τη Buick, η οποία εδώ και χρόνια «ζει και δεν ζει», επιβιώνοντας πρωτίστως μέσω των πωλήσεων στην Κίνα. Για εκεί, η αμερικανική φίρμα παρουσίασε το νέο Electra E5.
Υπό κανονικές συνθήκες, το Electra E5 θα σήμαινε την πρεμιέρα της ηλεκτροκίνησης για την εταιρία στην Αμερική. Η General Motors τελικά δεν κατάφερε να διαθέσει τα απαραίτητα κονδύλια (ενώ υπάρχουν διαθέσιμες πλατφόρμες), αφήνοντας τη Buick με ηλεκτρικό SUV μόνο στην αγορά της Κίνας. Κάτι που σημαίνει ότι αν χρειαστεί EV εκπρόσωπο στην κατηγορία επί αμερικανικού εδάφους, θα πρέπει να είναι made in China – άρα και να υποφέρει από τους επίμαχους δασμούς. Προς το παρόν πάντως, το Electra E5 δεν πάει Η.Π.Α.

To νέο Electra E5 χαρακτηρίζει από την προεξέχουσα «μύτη» πάνω από την πλήρως κλειστή μάσκα, που συνδυάζονται αρμονικά με λεπτούς LED προβολείς. Στο προφίλ και πίσω η εικόνα εμφανίζεται πιο συγκρατημένη, αλλά αποπνέει έντονη χροιά στυλ και premium αισθητικής. Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν αμετάβλητες, με το μήκος να φτάνει τα 4.892 χλστ., το πλάτος τα 1.905 χλστ., το ύψος τα 1.684 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.954 χλστ. Στο τεχνικό σκέλος προσφέρονται τρεις διαφορετικές εκδόσεις, όλες με ηλεκτροκινητήρα 245 ίππων και 330 Nm. Η πρώτη συνδυάζεται με μπαταρία 65 kWh, φτάνει ως τα 515 χλμ. με μια φόρτιση και θέλει 7,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, η δεύτερη συστοιχία 68,4 kWh με 545 χλμ. αυτονομία και 7,5 δλ. στο 0-100, ενώ η κορυφαία φτάνει τις 76,8 kWh και τα 620 χλμ. (7,8 δλ το 0-100). Φυσικά, όλα τα νούμερα αυτονομίας αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC.
Οι τιμές ξεκινούν από τις 149.900 γουάν, που αντιστοιχούν σε μόλις 18.118 ευρώ, και φτάνουν μέχρι τις 169.900 γουάν (20.535 ευρώ).










































































