Το νέο Honda Civic Type R Ultimate λέει «αντίο»

  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition
  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition (1)
  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition (2)
  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition (3)
  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition (5)
  • 2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition (4)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/2026-honda-civic-type-r-ultimate-edition-4.jpg

Από τη μία χαίρεσαι που βλέπεις την απόλυτη εκδοχή του Civic Type R, από την άλλη σε πιάνει κατάθλιψη για το λόγο που παρουσιάζεται. Η Honda ουσιαστικά αποχαιρετά το «Τάπερ» από την Ευρώπη με το νέο Ultimate Edition, μην αντέχοντας -όπως πλείστες άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες- την επιβάρυνση στα CO2 της γκάμας.

Το Civic Type R Ultimate Edition κάνει αμέσως αισθητή την παρουσία του, χάρη στις κόκκινες λωρίδες που ντύνουν το καπό και τα χαμηλά τμήματα των θυρών, πάντα σε συνδυασμό με το Championship White χρώμα στο αμάξωμα. Η εμφάνιση του απόλυτου FL5 διανθίζεται από αρκετά ανθρακονημάτινα αξεσουάρ, με έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, ενώ η οροφή έρχεται στάνταρ σε μαύρη απόχρωση. Πανέμορφη πινελιά ο φωτισμός στο πλάι από τους καθρέπτες, που γεμίζουν με το λογότυπο του Type R την άσφαλτο όταν κλειδώνεις/ξεκλειδώνεις το αυτοκίνητο.

Τα carbon φιλέτα χαρακτηρίζουν και την καμπίνα, άσχετα που το μάτι δεν ξεκολλά από τα κατακόκκινα μπάκετ και τα ίδιας απόχρωσης χαλάκια. Μόνο για το Ultimate Edition, το κλειδί επίσης αποτελείται από ανθρακονήματα – κι όχι μόνο αυτό, αλλά παραδίδεται σε ένα συλλεκτικό κουτί, συνοδευόμενο από μια πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής και ένα σηματάκι «Type R».

Κάτω από το καπό δεν αλλάζει τίποτα, όπερ εστί ο 2.0λιτρος VTEC Turbo παράγει 330 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.) και 420 Nm στις 2.600-4.000 σ.α.λ.. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι η μοναδική επιλογή τροφοδοσίας των εμπρός τροχών, φροντίζοντας για ένα 0-100 χλμ./ώρα στα 5,4 δλ. και μια τελική 275 χλμ./ώρα. Αριθμούς που θα πρέπει να αρχίσουμε να αποχαιρετάμε, καθώς η Honda ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του Civic Type R θα σταματήσουν στο τέλος της επόμενης χρονιάς. Ο λόγος; «Η βιομηχανία αλλάζει και η γκάμα των μοντέλων μας πρέπει να εξελίσσεται μαζί της, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία», δήλωσε η επικεφαλής ευρωπαϊκής στρατηγικής και προϊόντων της Honda, Hannah Swift. Με λίγα λόγια, τί άλλο θα μπορούσε να φταίει παρά οι νόρμες για τις εκπομπές ρύπων.

Η παραγωγή του Civic Type R Ultimate Edition θα περιοριστεί στα μόλις 40 κομμάτια, δίχως να ανακοινώνεται ακόμα τιμή.

Get it on Google Play Download on the App Store