Η Honda διαθέτει τα περισσότερα μοντέλα της με μειώσεις τιμών, μεταξύ των οποίων το μεγαλύτερο όφελος ισχύει για το ZR-V. Συγκεκριμένα ισχύουν εκπτώσεις που φτάνουν έως το ποσό των 3.910 ευρώ στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας Dream Offers για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων. Η απόκτηση του ZR-V μπορεί να γίνει και με χρηματοδοτικό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει ετήσιο ονομαστικό επιδοτούμενο επιτόκιο 5,5%, ελάχιστη προκαταβολή από 0% και εξόφληση έως 84 μήνες.

Το αρχικό αλλά πληρέστατο σε όλα τα επίπεδα Honda ZR-V e:HEV 184 PS Elegance διατίθεται από 34.990 ευρώ (έναντι 38.900 ευρώ αρχικής), τιμή που είναι η χαμηλότερη από οποιοδήποτε άλλο D-SUV με full hybrid σύστημα κίνησης. Μάλιστα η τιμή αυτή βρίσκεται στα επίπεδα μικρομεσαίων SUV χαμηλότερης ισχύος και με mild hybrid κινητήρες. Στον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό του ανήκουν 11 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω κ.λπ. Επίσης, το ZR-V συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/100.000 χλμ. και 5ετή οδική βοήθεια, συν του ότι δεν υπάρχει πρόσθετη χρέωση για το μεταλλικό χρώμα (αφορά όλα τα Honda).
Την κίνηση του νέου Honda ZR-V e:HEV αναλαμβάνει το full hybrid μοτέρ με τη μέγιστη ισχύ των 184 ίππων και 315 Nm ροπής από τους ηλεκτροκινητήρες. Παράλληλα υπάρχει και το 2.0 λτ. τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο VTEC των 143 ίππων και 186 Nm για να παρέχει πρόσθετη δύναμη και να φορτίζει την μπαταρία, αν δεν γίνει από την ανάκτηση ενέργειας. Η μετάδοση γίνεται με το μονής σχέσης e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο δίνει την αίσθηση στην οδήγηση αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, αφού το σύστημα γραμμικού ελέγχου των αλλαγών ταχυτήτων συσχετίζει τον ήχο του κινητήρα με την επιτάχυνση και δεν υπάρχει το μονότονο βουητό όπως στα απλά CVT. Το e:HEV σύνολο εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και παρέχει δυναμικές επιδόσεις, επιταχύνοντας το αμάξωμα των 1.589 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,3 λτ./100 χλμ. ή κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη, εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Στο δρόμο εμπνέει αμέσως εμπιστοσύνη, είναι πολύ άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας κίνησης. Το στιβαρό του πλαίσιο συνδυάζεται κατάλληλα με τις κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις με τα Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Μαζί με τους χαμηλούς εξωγενείς θορύβους, οι επιβάτες απολαμβάνουν ξεκούραστες μετακινήσεις. Το ZR-V είναι και ευχάριστο στην οδήγηση, ειδικά με την επιλογή Sport όπου η παροχή ισχύος είναι πιο άμεση και το άμεσο τιμόνι με τις 2,4 στροφές από άκρη σε άκρη γίνεται λίγο πιο βαρύ, ενώ τα φρένα είναι κορυφαία σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση, παρά την ανάκτηση ενέργειας πέδησης.
Το Honda ZR-V με το καλλίγραμμο αμάξωμα των 4.568 χλστ. μήκους, 1.840 χλστ. πλάτους, 1.620 χλστ. ύψους και με μεταξόνιο των 2.657 χλστ. παρουσιάζει πολυτελή στοιχεία στο εσωτερικό του. Η Honda το έχει προσέξει ιδιαίτερα ως προς την κατασκευή του «ντύνοντάς» το με μαλακά υλικά στο ταμπλό, σε όλες τις πόρτες, στην κεντρική κονσόλα και με ευχάριστο σε υφή συνθετικό δέρμα με ραφές σε πολλά τμήματα. Στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη η οθόνη αφής των 9 ιντσών του infotainment με την πολύ καλά μελετημένη διάταξη του μενού και των εφαρμογών. Στα πλεονεκτήματα του εσωτερικού του ZR-V ανήκουν και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, αφού στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν άνετα τρία άτομα χάρη στο αρκετό ωφέλιμο πλάτος, ύψος, αέρα για τα πόδια και το πολύ χαμηλό κεντρικό τούνελ. Ο ρηχός χώρος αποσκευών με το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 390 λίτρα, τιμή που είναι μικρή για ένα τέτοιας κατηγορίας SUV.





















































