Οι μηχανικοί, σχεδιαστές και αεροδυναμιστές αυτοκινήτων αναζητούν μονίμως καινούργια πράγματα, αντλώντας έμπνευση από παντού: τη φύση, άλλους κλάδους της βιομηχανίας (βλέπε αεροσκάφη), τον αθλητισμό. Σε αυτό το τελευταίο, και συγκεκριμένα το γκολφ, βρήκε τη λύση η Continental για την εξέλιξη των νέων της ελαστικών.
Τα EcoContact 7 και EcoContact 7 S αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ελαστικά χαμηλής τριβής, έχοντας εξελιχθεί με γνώμονα τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοσης προς όφελος της οικονομίας. Το νέο ελαστικό της γερμανικής εταιρίας, εκ πρώτης όψεως μοιάζει με ένα κανονικό eco tyre. Η προσεκτική μελέτη του προφίλ, ωστόσο, φανερώνει την επαναστατική του μορφή. Στα πλαϊνά των νέων EcoContact, τόσο στο «μάγουλο» όσο και στην άκρη του πέλματος, υπάρχουν μικροσκοπικές οπές (γούβες ορθότερα), ακριβώς όπως συναντάμε στην επιφάνεια μιας μπάλας γκολφ. Η συγκεκριμένη τεχνοτροπία εφαρμόζεται για την εξομάλυνση της ροής του αέρα, προκειμένου να φεύγουν ταχύτερα και ακριβέστερα οι μπάλες στα μακρινά χτυπήματα.
Το ίδιο σκεπτικό πήραν οι τεχνικοί της Continental και το έβαλαν στο προφίλ των νέων τους ελαστικών, προκειμένου να πετύχουν ακριβώς τον ίδιο στόχο: βελτίωση των αεροδυναμικών ριπών και «καθάρισμα» στον τρόπο, που το λάστιχο αλληλεπιδρά με τον αέρα. Σκοπός δεν είναι άλλος από τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και την αύξηση της αυτονομίας, καθώς τα EcoContact 7 και EcoContact 7 S προορίζονται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο πιο σπορ προσανατολισμών EcoContact 7 S μάλιστα, οι συγκεκριμένες «λακκουβίτσες» επιδρούν ευεργετικά και στην οδική συμπεριφορά επί βρεγμένου οδοστρώματος, απομακρύνοντας καλύτερα το νερό όταν το αυτοκίνητο στρίβει. Το λάστιχο, δηλαδή, δεν διώχνει νερό μόνο από το πέλμα, αλλά και από την κορυφή του προφίλ – την επιφάνεια του ελαστικού, κοινώς, που έρχεται σε επαφή με το οδόστρωμα υπό πλευρικό φορτίο.