Στα ίδια επίπεδα με το Hyundai Ioniq 5 N έρχεται το νέο Kia EV6 GT, που πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε ισχύ από το μέχρι πρότινος ισχυρότερο αυτοκίνητο Κορεάτη κατασκευαστή. Από εδώ και πέρα η κορυφή αφορά συγκατοίκηση, μετά το «μπουστάρισμα» που δέχτηκε το κορυφαίο EV6.
Εξωτερικά το ανανεωμένο EV6 GT διακρίνεται κατευθείαν από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τα περίτεχνα LED φώτα ημέρας, τους λίγο πιο επιθετικούς προφυλακτήρες και τις πανέμορφες 21άρες ζάντες, που πίσω τους κρύβουν 6πίστονες λαχανί δαγκάνες. Το ανοιχτό πράσινο απαντάται και στο εσωτερικό, όπου απαντάται στο τιμόνι και μπάκετ καθίσματα. Παράλληλα, όπως σε κάθε φρεσκαρισμένο EV6, πέρα από τις νέες επενδύσεις και τα ποιοτικότερα υλικά, συναντάμε το ανασχεδιασμένο τιμόνι και την ενιαία κυρτή οθόνη που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Η Kia αναφέρει παράλληλα ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη (με κάμερα δηλαδή), καλύτερο head-up display, στάνταρ Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας.
Περνάμε τώρα στα πολύ ενδιαφέροντα. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες του EV6 GT παράγουν πλέον στάνταρ 609 ίππους από 585, φτάνοντας μέχρι τους 650 για μικρά χρονικά διαστήματα μέσω overboost (από το μικρό κουμπί αριστερά στο τιμόνι, ανάλογο του N Grin Boost στου Ioniq 5 N). Η ροπή κι αν δεν μένει παραπονεμένη, κερδίζοντας τελικά 135 ολόκληρα Nm (από 35 Nm που φημολογούταν αρχικά) και φτάνοντας συνολικά τα 740 Nm, για να ανέβει στα 770 Nm με το overboost. Με άλλα λόγια, το EV6 GT όχι μόνο πιάνει τα κορυφαία νούμερα του Ioniq 5 N, αλλά σε αυτό της στάνταρ ροπής το ξεπερνά κατά 30 Nm! Παράλληλα αποκτά και το σύστημα προσομοίωσης αλλαγής ταχυτήτων (N e-Shift στο Hyundai), αλλά όχι το N Drift Optimizer (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω, πάντως). Σαφής διαχωρισμός από τους Κορεάτες, ώστε να μην αλληλεπικαλυφθούν (κανιβαλιστούν, με απλά λόγια) εμπορικά τα δυο μοντέλα.
Το EV6 GT πλασάρεται ως ένα ταχύτατο grand tourer, σε αντίθεση με το πολύ πιο εστιασμένο Ioniq 5 N. Για κάποιον περίεργο ρόλο οι επιδόσεις δεν αλλάζουν, παρότι το καινούργιο είναι σημαντικά ισχυρότερο. Το 0-100 χλμ./ώρα παραμένει στα 3,5 δλ. του απερχόμενου και 0,1 δλ. πίσω από το κορυφαίο Hyundai N, όπως και η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική ταχύτητα στα 260 χλμ./ώρα. Η νέα μπαταρία των 84 kWh προσφέρει αυτονομία 355 χλμ., ενώ με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 350 kW η πλήρωση της συστοιχίας από 10 σε 80%, διαρκεί λιγότερο από 18 λεπτά.
Το νέο EV6 GT ξεκινά την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κορέας από τον επόμενο μήνα, με αρχική τιμή 72,2 εκατ. γουόν (49.086 ευρώ).