Αξιόπιστο νέο αυτόματο SUV με 21.240 ευρώ

Η κίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα και ειδικά στην Αθήνα είναι πλέον αφόρητη, αφού ακόμα και κοντινές αποστάσεις μπορεί να έχουν διάρκεια αντίστοιχη με ταξιδιού. Για αυτό ολοένα και περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προκειμένου να γλιτώσουν το… βασανιστήριο του συμπλέκτη. Επιλογές πλέον υπάρχουν πάρα πολλές, ωστόσο στη δημοφιλέστερη κατηγορία των μικρών SUV το μοντέλο που ξεχωρίζει και για τη χαμηλότερη τιμή του, είναι το αναβαθμισμένο Kia Stonic MY25.

Με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων, φουλ εξοπλισμό, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και το τρέχον όφελος των 1.200 ευρώ, προσφέρεται από μόνο 21.240 ευρώ. Παράλληλα είναι ένα αυτοκίνητο που εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες, τόσο αυτές των καθημερινών διαδρομών ρουτίνας λόγω των κόμπακτ εξωτερικών του διαστάσεων (μήκος 4.140 χλστ.), όσο και τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας φορτωμένο σε ένα ταξίδι.

Πρόσθετα ενσωματώνει όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας, όπως είναι αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, οθόνη αφής 8 ιντσών με σύνδεση Android Auto ή Apple CarPlay, πλοήγηση, Kia Connect για έλεγχο λειτουργιών του οχήματος εξ αποστάσεως και 6 αερόσακους. Στάνταρ είναι ακόμα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, air condition και διάφορα ακόμα. Επίσης, το εσωτερικό του διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και την στιβαρή του κατασκευή, τους αρκετούς χώρους για επιβάτες με ύψος γύρω στα 1,8 μ. και το πλήρως αξιοποιήσιμο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων.

Το Kia Stonic 1.0 T-GDI 7DCT εκτός από πολύ ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς είναι και ευχάριστο στην οδήγηση. Οι εναλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με πολύ ομαλό τρόπο, ενώ ο χρήστης μέσω του διακόπτη Drive Mode έχει στη διάθεσή του τις επιλογές Eco, Normal και Sport. Ανάλογα το πρόγραμμα μεταβάλλεται η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, οι στροφές που αλλάζουν οι ταχύτητες και το βάρος του τιμονιού. Συν του ότι αν θελήσει να έχει καλύτερο έλεγχο σε μια διαδρομή με στροφές, υπάρχει η δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω ή κάτω. Σε κάθε περίπτωση οι τα ανεβο-κατεβάσματα γίνονται με ομαλό και άμεσο τρόπο, με το 7DCT να εκμεταλλεύεται πλήρως τα 100 άλογα και τα 172 Nm ροπής, δίχως να αφήνει κενά.

Επίσης, ο 1.0 T-GDI διαθέτει ραφιναρισμένη λειτουργία απαλλαγμένη από ενοχλητικούς θορύβους ή δονήσεις και η 7η ταχύτητα κρατά χαμηλά τις στροφές του μοτέρ σε συνθήκες ταξιδιού (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ. Το βάρους 1.230 κιλών Stonic 7DCT επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 176 χλμ./ώρα τελικής, εκπέμπει 131 γρ./χλμ. CO2 (84 ευρώ τέλη κυκλοφορίας) και καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 7,5 λτ./100 χλμ. Πέρα από την πολύ καλή ευελιξία, το Stonic πετυχαίνει μια κατάλληλη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος στο δρόμο, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο σε απόκριση με τις 2,52 στροφές από άκρη. Συν του ότι τα 165 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος δίνουν τη δυνατότητα για πιο άνετο πάτημα σε χωματόδρομο σε σύγκριση με ένα χαμηλότερο χάτσμπακ.

Get it on Google Play Download on the App Store