Όταν μια αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει την ηλεκτρική έκδοση ενός μοντέλου της, περιμένουμε ένα μπαράζ EV από ολόκληρη τη γκάμα της. Συνήθως, δηλαδή. Βλέποντας τη Suzuki να λανσάρει το e Vitara, πολλοί θα περίμεναν πως είναι μόνο η αρχή. Ηλεκτρικά Suzuki δεδομένα θα ακολουθήσουν κι άλλα, το μόνο σίγουρο. Το Jimny θα μπορούσε να ανήκει σε αυτά, ιδίως από τη στιγμή που οι ρύποι έχουν «κουτσουρέψει» την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη. Αντί να προσφέρουν μόνο το επαγγελματικό LCV, οι Ιάπωνες θα έλυναν τα προβλήματά τους εξελίσσοντας ένα επιβατικό Jimny EV. Μόνο που έτσι, θα δημιουργούσαν άλλα.
O πρόεδρος της εταιρίας, Toshihiro Suzuki, μίλησε στο Auto Express για τους λόγους που αποτρέπουν τους μηχανικούς και τον ίδιο, από την έγκριση για ένα τέτοιο εγχείρημα: «Νομίζω θα καταστρέφαμε τα καλύτερα χαρακτηριστικά του Jimny. Ο πυρήνας του, το μεγαλύτερο προτέρημά του, είναι το χαμηλό βάρος. Στα ηλεκτρικά, αυτό αποκλείεται μονομιάς. Οπότε αν θέλουμε να συνεχίσουμε να το προσφέρουμε στην ευρωπαϊκή αγορά, έστω μόνο σε επαγγελματική μορφή, μπορούμε να εξετάσουμε τα e-fuel ή τα βιοκαύσιμα. Γενικά, τεχνολογίες και λύσεις που μεγιστοποιούν την αξιοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, διατηρώντας το βάρος χαμηλά και εξασφαλίζοντας την επιβίωση του Jimny και στο μέλλον, όπως το αγαπάμε».
Το επιβατικό Jimny, που δεν διατίθεται πλέον στην Ευρώπη, ζυγίζει 1.135 κιλά. Το LCV, που δεν έχει πίσω καθίσματα, 1.090 κιλά. Ενδεχόμενος πλήρης εξηλεκτρισμός, πέρα από ότι θα απαιτούσε νέα πλατφόρμα και ενδεχομένως εκτίναξη της τιμής, υπολογίζεται ότι θα έστελνε την ένδειξη της ζυγαριάς τουλάχιστον στα 1.300-1.400 κιλά. Καμία σχέση με τον αέρινο «Τζίμη» που λατρεύουμε, ο οποίος καταφέρνει και εξευτελίζει εκτός δρόμου αυτοκίνητα πολλαπλάσιου κόστους, τεχνολογίας και ισχύος.