To Jeep Avenger έχει αρκετές πρωτιές για την αμερικανική φίρμα, όπως ότι είναι το μικρότερο και ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, με τη μορφή ενός B-SUV. Οι παραγγελίες του έχουν ήδη ξεπεράσει τις 100.000, ενώ εντυπωσιακή είναι και η συγκομιδή αυτοκινητικών βραβείων, μεταξύ αυτών και ο τίτλος «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023».
Παράλληλα αποτελεί το πιο off road SUV με κίνηση στους δύο τροχούς, ενώ σύντομα στην γκάμα του θα προστεθεί και το πιο σκληροτράχηλο τετρακίνητο Avenger 4xe για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει και το Avenger 1.2 e-Hybrid 100 PS γιατί διαθέτει πιο αποδοτικό κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας, ο οποίος παρέχει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων e-DCT6 (από 26.490 ευρώ). Όσοι όμως θέλουν Jeep στην πιο προσιτή τιμή αλλά και B-SUV 2WD με ενισχυμένα όμως εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, τότε το Avenger από την αρχική έκδοση 1.2T 100 hp Longitude στην τιμή των 23.990 ευρώ είναι ό,τι πρέπει.
Καταρχήν ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πλήρης σε όλα τα επίπεδα. Περιλαμβάνει 6 αερόσακους, τα συστήματα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οθόνη infotainment 10,25 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, air condition, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, εμπρός υποβραχιόνιο κ.λπ. Το πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό του διακρίνεται και για το λειτουργικό και μινιμάλ εσωτερικό του με τους καλούς χώρους για επιβάτες και αρκετό πορτ μπαγκάζ 380 λίτρων.
To θελκτικό σε σχεδιασμό και με μοναδικό στιλ αμάξωμα του Avenger είναι από τα πιο κόμπακτ B-SUV με μήκος 4.084 χλστ., πλάτος 1.776 χλστ., ύψος 1.528 χλστ. και μεταξόνιο 2.562 χλστ. Όμως έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (201 χλστ.) και αυξημένες γωνίες εισόδου, αναχώρησης και ράμπας (20/35/20 μοίρες αντίστοιχα). Χαρακτηριστικά που είναι πολύ χρήσιμα κατά την εκτός δρόμου κίνηση, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) που φροντίζει για ελεγχόμενες καταβάσεις σε απότομες πλαγιές και το σύστημα Selec Terrain. Το τελευταίο περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport, Sand, Mud και Snow για βελτιστοποίηση της πρόσφυσης σε κάθε έδαφος, όχι μόνο εκτός, αλλά και εντός δρόμου.
Πολύ ταιριαστός στο Jeep Avenger είναι ο 1.200άρης turbo κινητήρας βενζίνης με την απόδοση των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με σχετικά μακριά κλιμάκωση, ενισχύοντας και το ταξιδιάρικο χαρακτήρα του (130 χλμ./ώρα με μόλις 2.700 σ.α.λ.) Το τράβηγμα είναι γεμάτο από τις χαμηλές στροφές, ενώ όποτε ζητηθεί από τον οδηγό, το μοτέρ είναι πρόθυμο στο να ανεβάσει ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ.). Η κατανάλωση των 7,4 λτ./100 χλμ. είναι λογική για αμιγώς βενζίνης B-SUV, όπως και οι εκπομπές CO2 των 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Παράλληλα, το Avenger είναι ευχάριστο στην οδήγηση, ευέλικτο στην πόλη, άνετο στο ταξίδι και πάει «αέρα» σε χωμάτινες διαδρομές.