Το ανανεωμένο Hyundai i20 το οποίο λανσαρίστηκε στα τέλη του 2023, δέχτηκε πρόσφατα ένα φρεσκάρισμα για το Model Year 2025 και αναβαθμίστηκε σε εξοπλισμό. Παρόλα αυτά οι τιμές του παραμένουν άκρως ανταγωνιστικές για τα δεδομένα των supermini, σε συνδυασμό και με την έκπτωση των 600 ευρώ που ισχύει για όλες τις εκδόσεις του.
Συγκεκριμένα το αρχικό μοντέλο 1.0 MPI 79 PS Exclusive εκκινεί από 17.990 ευρώ, ενώ με 1.000 ευρώ επιπλέον συμφέρει περισσότερο με το πιο δυνατό μοτέρ 1.0 T-GDI 100 PS. Με τιμή από 18.990 ευρώ κοστίζει λιγότερα χρήματα από άλλα ανταγωνιστικά supermini, συν του ότι συνοδεύεται με ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού. Επιπλέον, στο Model Year 2025 προστέθηκε μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών και το Hyundai BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του οχήματος εξ αποστάσεως μέσω του smartphone.
Εξοπλισμός Hyundai i20 Exclusive:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών
- Έγχρωμη οθόνη αφής AVN 10,25 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης με συνδεδεμένες υπηρεσίες
- Σύνδεση με smartphone Android ή Apple CarPlay
- Hyundai BlueLink Τηλεματικές υπηρεσίες
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
- Δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων
- Φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED
- Κάμερα οπισθοπορίας
- Εργοστασιακοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
Το μικρό χάτσμπακ Hyundai με το μήκος των 4.040 χιλιοστών κερδίζει τις εντυπώσεις και με τον «αιχμηρό» σχεδιασμό του εξωτερικά, ο οποίος αποπνέει δυναμισμό ειδικά από μπροστά. Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του με την ιδιαίτερα γεροδεμένη συναρμογή των σκληρών συμπαγών πλαστικών. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν τα αναπαυτικά καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη (τα μπροστινά), όπως και η απροβλημάτιστη εργονομία. Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Hyundai i20 είναι και οι άνετοι χώροι που παρέχει σε τέσσερις επιβάτες και στους πιο ψηλούς, αφού διαθέτει μπόλικο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, συν επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδο για μικροαντικείμενα.
Η στιβαρή κατασκευή του Hyundai i20 γίνεται αισθητή και στο δρόμο. Οι αναρτήσεις με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα και το ενισχυμένο πλαίσιο δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί παρουσιάζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης (ειδικά με τα ελαστικά 215/45 R17), μικρές κλίσεις και ακολουθεί με ακρίβεια τις εντολές του χρήστη, δίχως «παρενέργειες». Παράλληλα κάνει ξεκούραστα και ταξίδια, ενώ στην πόλη είναι ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς. Πολύ ταιριαστός στο i20 είναι και ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 172 Nm. Παρότι τρικύλινδρος δεν ενοχλεί με δονήσεις ή ανεπιθύμητους θορύβους, είναι πρόθυμος στο πάτημα του γκαζιού ειδικά από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω και συνδυάζεται κατάλληλα με το εύχρηστο 6τάχυτο σασμάν. Από πλευράς κατανάλωσης βρίσκεται σε μεικτή χρήση κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ στην εθνική οδό με κανονικές ταχύτητες μπορεί να πέσει στα 5,5 λτ./100 χλμ. ή και χαμηλότερα.
Κινητήρας | |
Κυβισμός | 998 κ.εκ. |
Ισχύς | 100 PS/4.500 σ.α.λ. |
Ροπή | 172 Nm/1.500 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα | 11,1 δλ. |
Τελική | 183 χλμ./ώρα |
Κατ/λωση* | 7 λτ./100 χλμ. |
CO2 | 117 γρ./χλμ. |
*Δοκιμής |