Η Hyundai λανσάρισε στην Ελλάδα τον περασμένο Οκτώβριο το ανανεωμένο Hyundai i20, το οποίο τώρα δέχτηκε ένα «φρεσκάρισμα» στο Model Year 2025, αποκτώντας περισσότερη τεχνολογία και εξοπλισμό. Παρόλα αυτά οι τιμές που προσφέρεται (μαζί με την έκπτωση των 600 ευρώ) είναι χαμηλότερες από πριν και εκκινεί από τις 17.990 ευρώ.
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία (Exclusive, Premium και N Line) και οι κινητήρες απαρτίζονται από τον ατμοσφαιρικό 1.2 MPI 79 PS και τον 1.0 T-GDI 100 PS σε τέσσερις εκδοχές: Με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT και με τεχνολογία 48V Hybrid (6τάχυτο και 7DCT). Οι τιμές για το 1.000άρι turbo εκκινούν από τις 18.990 ευρώ, για το 7DCT από 20.590 ευρώ, το 48V Hybrid 6MT από 19.990 ευρώ και το 48V Hybrid 7DCT από 21.390 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση φέρνει σε δύσκολη θέση πολλά ακριβότερα supermini, σε συνδυασμό και με την πληρότητα του εξοπλισμού από την πρώτη έκδοση Exclusive.
Το βαρυσήμαντο τομέα της ασφάλειας ενισχύουν οι 6 αερόσακοι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόματη έκτακτη πέδηση, η προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και η αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Πολύ χρήσιμη είναι ακόμα η κάμερα οπισθοπορείας, μαζί με τους αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Νέα και πιο μεγάλη είναι η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του infotainment, με πλοήγηση και το Hyundai BlueLink για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως. Στάνταρ είναι ακόμα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, η δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, οι θύρες USB και πολλά ακόμη.
Στον τομέα των κινητήρων του νέου Hyundai i20 MY25, ο αρχικός ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1.200άρης με τα 79 άλογα και τα 113 Nm, προορίζεται κυρίως για την κάλυψη αστικών μετακινήσεων. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο κιβώτιο κοντής κλιμάκωσης, προκειμένου να ενισχύει την ελαστικότητα του μοτέρ. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ., τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Όσοι θέλουν περισσότερη δύναμη για να κάνουν και πιο άνετα ταξίδια, τότε ο 1.0 Τ-GDI με τους 100 ίππους και τα 172 είναι ό,τι πρέπει. Η ροπή αποδίδει από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., που σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να πατά βαθιά το πεντάλ του γκαζιού για να επιταχύνει το αυτοκίνητο. Με το 6άρι σασμάν φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 183 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση και CO2 ορίζονται στα 5,4 λτ./100 χλμ. και 117 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Με το 7DCT η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη, ενώ με την συνδρομή του 48V Hybrid πέφτει ελαφρώς η κατανάλωση, όπως επίσης και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (από 5,1 λτ./100 χλμ. και 112 γρ./χλμ.).