Η Volkswagen προχωρά με προσεκτικά βήματα τη νέα στρατηγική της «στην Κίνα, για την Κίνα». Στόχος της γερμανικής φίρμας είναι να βρεθεί πιο κοντά στις απαιτήσεις των πελατών στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο και να τους προσφέρει μια νέα σειρά μοντέλων. Προάγγελος αυτής της αλλαγής είναι το νέο πρωτότυπο μοντέλο ID. Code που θα παρουσιαστεί στην έκθεση Auto China 24 στο Πεκίνο (από τις 25 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου 2024).
Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι εντελώς νέος και δίνει μια προεπισκόπηση ενός μεγάλου ηλεκτρικού SUV. Επίσης, η νέα υπο-μάρκα ID.UX διαδραματίζει επίσης βασικό ρόλο όσον αφορά το προφίλ της Volkswagen στην κινεζική αγορά. Με πλήρως ηλεκτρικά, προσανατολισμένα στο νέο τρόπο ζωής μοντέλα, αυτή η υπο-μάρκα έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει ιδιαίτερα τους νεότερους πελάτες Το πρώτο ID.UX είναι το ID.UNYX, που έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στην Κίνα το 2024. Σχετικά με το ID. Code διακρίνεται εξωτερικά του για τις «καθαρές» και ρευστές επιφάνειες που διατρέχουν το αμάξωμά του από άκρη σε άκρη, μοιάζοντας σαν ένα Gran Tourismo. Τόσο μπροστά, όσο και πίσω τα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από λεπτές παραλληλόγραμμες λωρίδες που τέμνονται στο κέντρο με το σήμα της Volkswagen. Οι πλευρικές του επιφάνειες διαθέτουν έντονες πτυχώσεις χαμηλά, ενώ πίσω είναι έντονα κυρτό και με σφηνοειδές τελείωμα.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τις ευθείες γραμμές στο ταμπλό με τις επίπεδες επιφάνειες, ενώ όπως είθισται πλέον είναι πλήρως ψηφιοποιημένο και χωρίς φυσικά χειριστήρια. Στο ταμπλό εκτείνεται από άκρη σε άκρη μια παραλληλόγραμμη οθόνη και στην κονσόλα η μεγάλη οθόνη αφής. Το εξωτερικό λειτουργεί επίσης ως επιφάνεια προβολής για συστήματα φωτισμού και οθόνης επόμενης γενιάς με υποβοήθηση AI. Επίσης, το ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί συμβατικά ή σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.
Η οικογένεια των μοντέλων ID. θα αυξηθεί σε συνολικά 16 μοντέλα μέχρι το 2030 και θα περιλαμβάνει πέντε EV από τη νέα υπο-μάρκα ID.UX που θα κάνουν ντεμπούτο έως το 2027. Η Volkswagen θα παρουσιάσει ακόμα ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων της με θερμικούς κινητήρες, ενώ θα επεκταθεί στην Κίνα και με νέα, υψηλής απόδοσης plug-in υβριδικά με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Δώδεκα νέα συμβατικά μοντέλα και έξι υβριδικά θα παρουσιαστούν μέχρι το 2030. Επιπλέον, η Volkswagen θα προσθέσει και τοπικές πλατφόρμες στην Κίνα – για παράδειγμα, μέσω συνεργασιών όπως η συνεργασία με την Xpeng. Επιπλέον, η Volkswagen China Technology Company (VCTC) αναπτύσσει την πρώτη ηλεκτρική πλατφόρμα του Ομίλου ειδικά για την Κίνα.