Η επιτυχία που γνώρισε το Hyundai Accent στην Ελλάδα δεν είχε προηγούμενο. Ορδές από σεντάν και χάτσμπακ πλημμύρισαν τους δρόμους, μετατρέποντας σε απόλυτο best seller κάθε μια από τις 3 γενιές του. Περισσότερο τις 2 πρώτες, τότε, στη δεκαετία του 90 και τα πρώτα χρόνια των 00’s. Πολλά από εκείνα τα Accent είναι ακόμα εν ενεργεία, με το συγκεκριμένο να είναι πιθανότατα το πιο δυνατό όλων, ενδεχομένως και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο!
Το λευκό Accent MK1 προφανώς δεν διατηρεί μισή σχέση με την εργοστασιακή κατάσταση, καθώς πρώτα και κυριότερα βλέπουμε ότι είναι άλλο αυτοκίνητο εμφανισιακά. Καπό, προφυλακτήρες, πίσω φανάρια (τύπου Peugeot), ποδιές, χαμηλώματα, «απλώστρα» και «μπουρί» πίσω, ζάντες, όλα παραπέμπουν σε τετράτροχο έτοιμο για Fast and Furious (από τις πρώτες 3 ταινίες) καταστάσεις. Πριν καν περάσουμε στην καμπίνα βλέπουμε τα μπάκετ καθίσματα μπροστά, τις λευκές-κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις και την πανοραμική υφασμάτινη ηλιοροφή! Βλέποντας το εσωτερικό του μεταλλαγμένου Hyundai, παρατηρούμε το flat bottomed τιμόνι, τα οργανάκια σε ταμπλό-κολώνα και το ενισχυμένο ηχοσύστημα.
Κάτω από το καπό, όμως, είναι που γίνεται «πανηγύρι». Το εν λόγω Accent ανακοινώνεται στα 400 άλογα, με το μέγεθος του intercooler να φανερώνει και το αντίστοιχο της τουρμπίνας που υπερπληρώνει το μοτέρ. Η αγγελία δεν αναφέρει λεπτομέρειες, πέρα από από ότι ο κυβισμός είναι στα 1.600 κ.εκ. Υπερκυβισμός του 1.500άρη που φόραγε το GT; Τροπέτο από Lantra ή Coupe; Το μόνο σίγουρο είναι πως ούτε εδώ διατηρείται συνάφεια με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, καθώς η ισχύς ρίχνει 120 ίππους ακόμα και στο i30 N!
Μοντέλο του 2001 και με μόλις 3.000 χλμ. στο οδόμετρο (λογικά μετράει από το rebuild και μετά), προσφέρεται στην τιμή των 5.000 ευρώ.