Στο άκουσμα της κυκλοφορίας νέου μοντέλου από την Alfa Romeo, η καρδιά των απανταχού φαν του αυτοκινήτου χτυπάει δυνατά. Όταν πρόκειται για supercar της μάρκας κοντεύει να σπάσει! Δέκα χρόνια μετά την εμφάνιση της Alfa Romeo 4C οι Μιλανέζοι θα παρουσιάσουν το νέο τους κομψοτέχνημα, κάνοντας το καλοκαίρι μας ακόμα πιο καυτό.
Στο πέρασμα των αιώνων, η Alfa Romeo κατασκεύασε επικά σπορ αυτοκίνητα. Η αρχή έγινε το 1930 με την 8C Monza 2300 και η συνέχεια δόθηκε μεσούσης της δεκαετίας του 1960 με την θρυλική 33 Stradale. Η πιο πρόσφατη ιστορία της περιλαμβάνει τις 4C και 8C, δύο ιδιαίτερα αυτοκίνητα απαράμιλλης σχεδίασης.
Η ομορφιά είναι υποκειμενική, βλέποντας όμως κανείς τη νέα αυτή δημιουργία δύσκολα δεν θα τη θεωρήσει τουλάχιστον γοητευτική. Ρίχνοντας μια ματιά στο teaser που δόθηκε στη δημοσιότητα, αντιλαμβανόμαστε πιθανές σχεδιαστικές ομοιότητες με τα παλιότερα σπορ αυτοκίνητα του ομίλου, όπως η 4C, η Disco Volante και βεβαίως η 33 Stradale. Διά στόματος των υπευθύνων, το εσωτερικό θα ακολουθήσει μια μινιμαλιστική σχεδιαστική γραμμή και αντίθετα με τη μόδα της εποχής, οι οθόνες θα είναι όσες λιγότερες γίνεται και για τα απολύτως απαραίτητα.
Όπως αποκαλύπτουν έγκυρες πηγές και επιβεβαιώνει παλαιότερη ανάρτηση της εταιρείας, η οποία αποκάλυπτε το εμπρός μέρος του φωτιστικού σώματος να μοιάζει με τον αριθμό 6 και το γράμμα C, το όνομά της θα είναι 6C. Πιθανότατα θα φοράει εξακύλινδρο μοτέρ, αν αναλογιστούμε ότι η 4C και η 8C φέρουν τετρακύλινδρο και οκτακύλινδρο μοτέρ αντίστοιχα. Η σχέση της Alfa με τους V6 είναι άριστη. Όπως είδαμε στην έκδοση GTAm της Giulia Quadrifoglio, ο twin-turbo κινητήρας είχε χωρητικότητα 2.9 λίτρων και απόδοση 540 ίππων και 600 Nm ροπής.
Στο αυτοκίνητο αυτό, μάλλον θα δούμε τον τελευταίο θερμικό κινητήρα των Ιταλών, μιας και σιγά σιγά οδεύουν προς την ηλεκτροκίνηση. Όσοι επιζητούν οικονομία και υβριδικές εκδόσεις θα απογοητευτούν, διότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται.
Η επίσημη παρουσίαση θα λάβει χώρα στις 30 Αυγούστου, ημερομηνία όχι τυχαία καθώς εκείνη την περίοδο θα διεξαχθεί το Ιταλικό Grand Prix, στην πίστα της Monza, το ναό της ταχύτητας. Μπορεί ακόμα να μην έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για τις τιμές, αν ωστόσο την συγκρίνουμε με την Maserati MC20 (και τα δύο βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Stellantis) αναμένουμε τιμές πολλών δεκάδων έως εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την τσουχτερή τιμή εκκίνησης το sold out είναι προ των πυλών, με τους Alfisti και μη, να δείχνουν την αγάπη και την ανυπομονησία τους για τη νέα 6C.