Το 208 είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της Ευρώπης, έχοντας κατακτήσει την κορυφή των πωλήσεων για δυο σερί χρονιές (2021 και 2022). Η Peugeot θέλει το «χατ-τρικ» και προκειμένου να το πετύχει, προχώρησε σε μια αρκετά εκτενή ανανέωση του best seller της.
Το νέο 208 τραβάει ακόμα περισσότερο τα βλέμματα, καθώς μπροστά ενστερνίζεται σχεδιαστικές κατευθύνσεις από το hypercar των Γάλλων που τρέχει στο Le Mans. Οι τρεις LED «νυχιές» ανά πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα, που στις πλουσιότερες εκδόσεις φτάνουν μέχρι τα ανασχεδιασμένα φανάρια, προέρχονται από το 9×8. Οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία LED και τρία ξεχωριστά σώματα, ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η μάσκα. Τη μεγαλύτερη διαφορά κάνει στο ηλεκτρικό E-208, που συνδυάζει το gloss black με το χρώμα του αμαξώματος (το φανταχτερό Agueda Yellow εν προκειμένω).
Στο προφίλ διακρίνουμε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (16 ή 17 ιντσών) και τους μαύρους καθρέπτες, που είναι στάνταρ πλέον σε ολόκληρη τη γκάμα. Προχωρώντας προς τα πίσω βλέπουμε τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα, με τις τρεις οριζόντιες LED λωρίδες ανά φανάρι, ενώ νέα είναι και η γραμματοσειρά του «Peugeot» (το ίδιο ισχύει για το «208» μπροστά).
Αρκετές αλλαγές βρίσκουμε στο εσωτερικό, καταρχάς με το ελαφρώς ανασχεδιασμένο τιμόνι και το καινούργιο σήμα στο κέντρο του. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει τις 10 ίντσες (στις εκδόσεις Allure και GT), ενώ η οθόνη αφής των 10 ιντσών δίπλα του είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα. Στάνταρ είναι και το σύστημα πολυμέσων i-Connect, με το πιο εξελιγμένο i-Connect Advanced να προσφέρεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Στις φωτογραφίες δεν φαίνεται, αλλά τα 208 με χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτουν νέο λεβιέ.
Μιλώντας για μηχανική μετάδοση, μόνο o τρικύλινδρος τούρμπο 1.2 λτ. στα 75 και 100 άλογα έχει αυτή την επιλογή. Ο 1.2 PureTech 75 συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο, ενώ ο 100άρης με 6τάχυτο κιβώτιο. Όσοι θέλουν την υβριδική μορφή του, που χαίρει της αρωγής ηλεκτροκινητήρα και συστήματος 48 Volt, θα πρέπει να κοιτάξουν τα Hybrid 100 και Hybrid 136 (100 και 136 άλογα αντίστοιχα), που συνεργάζονται με 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Συν τοις άλλοις, τα υβριδικά 208 μπορούν να κινηθούν πάνω από τις μισές διαδρομές στην πόλη με τον ηλεκτροκινητήρα, βοηθώντας στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων έως 15%.
Για μηδενικές εκπομπές και καύση αμόλυβδης, υπάρχει το ηλεκτρικό E-208. Με τον ισχυρότερο κινητήρα των 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 51 kWh, προσφέρει μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. και φορτίζει από 20 στο 80% εντός 25 λεπτών, με τη χρήση ταχυφορτιστή 100 kW (4 ώρες και 40 λεπτά με Wallbox 7,4 kWh, 11 ώρες και 10 λεπτά από οικιακή πρίζα 3,2 kWh).