Η Audi μπορεί να εργάζεται εντατικά πάνω στην επόμενη γενιά A6, που θα λανσάρει για πρώτη φόρα ηλεκτρικό παράγωγο. Πριν εμφανιστεί το A6 MK6 και το A6 e-tron, οι Γερμανοί φρεσκάρουν το σημερινό μαζί με το A7.
Οι αλλαγές περιορίζονται στις διαφοροποιήσεις μεταξύ των εξοπλιστικών πακέτων, που εκφράζονται κυρίως μέσα από τις διαφορετικές εκτελέσεις της μάσκας Singleframe. Όλη η γκάμα αποκτά νέα σχέδια στις 18άρες και 19άρες ζάντες, όπως και στάνταρ LED Matrix προβολείς. Τα χρώματα Arcona White και Madeira Brown Metallic επίσης αποτελούν νέες προσθήκες, σε μια παλέτα συνολικά 12 αποχρώσεων. Άλλες 8 επιλογές προσφέρονται για την καμπίνα, μέσα από συνδυασμούς χρωμάτων και επενδύσεων.
Πιο ουσιώδεις οι αλλαγές εκεί, όπου συναντάμε full HD ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Τα χειριστήρια στο τιμόνι αναφέρονται πως έχουν καλύτερη απόκριση, ενώ οι απεικονίσεις του συστήματος πολυμέσων στο καντράν είναι τόσο περισσότερες, όσο και πιο ευκρινείς.
Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, δεν υπάρχει η παραμικρή αλλαγή. Oι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ συνεχίζουν κανονικά, με τους 2.0 TFSI, 2.0 TDI και 3.0 TDI να προσφέρουν -αναλόγως αγοράς- από 163 ως 286 άλογα. Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις του 2.0 TFSI φτάνουν στους 299 και 367 ίππους, ενώ τα S6 και S7 επίσης διατίθεται σε εκδόσεις αμόλυβδης και πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον 2.9 V6 TFSI στα 444 άλογα, ενώ στη δεύτερη τον 3.0 TDI V6 (αμφότεροι διτούρμπινοι) στα 344 άλογα.