Τα καλύτερα νέα έρχονται για τους φίλους των Audi RS, και συγκεκριμένα του RS 3, καθώς το Ίνγκολσταντ φαίνεται πανέτοιμο να παρουσιάσει το ισχυρότερο όλων εποχών!
Αυτό δήλωσε μέσες-άκρες το αφεντικό της Audi Sport στο βρετανικό Autocar, όταν ρωτήθηκε για τη δυναμική του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI χωρίς την ανάγκη ηλεκτρικής συνδρομής. Ο Sebastian Grams απάντησε με εμφατικό τρόπο στο ερώτημα των Άγγλων, για το αν το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 2.480 κ.εκ. μπορεί να αποδώσει περισσότερα από 400 άλογα και 500 Nm ροπής δίχως την προσθήκη ηλεκτροκινητήρα (βλέπε 48V mild hybrid), πληρώντας παράλληλα τις κείμενες προδιαγραφές ρύπων: «Ναι, εννοείται. Το επόμενο βήμα είναι η αύξηση της απόδοσης στον πεντακύλινδρο κινητήρα μας, μπορούμε να τον πιέσουμε κι άλλο».
Ο Γερμανός υπογράμμισε πως η Audi ήδη το έχει καταφέρει, μέσα από το RS 3 Performance Edition: «Υπάρχει ακόμα τρόπος (σ.σ. δίχως υβριδικά μέσα). Το κάναμε με το Performance Edition, που είναι ισχυρότερο, ταχύτερο και προσφέρει υψηλότερη απόδοση, με μια απλή αλλαγή στη χαρτογράφηση. Βλέπετε ότι μπορούμε να ακονίσουμε ακόμα περισσότερο τα προϊόντα μας στο μέλλον». Το Performance Edition διαθέτει μόλις 7 ίππους παραπάνω από το απλό RS 3 (407 άλογα, ίδια ροπή), όμως ο 2.5 TFSI έχει αποδείξει πως μπορεί να φτάσει άνετα μέχρι τα 500 άλογα, σε εργοστασιακή εκτέλεση. Στο ολλανδικό Donkervoort D8 GTO F22 παράγει 500 ίππους και 640 Nm ροπής, οπότε βλέπουμε πως εύκολα θα μπορούσε να ανέβει στα 430-450 άλογα στο RS 3.
Το ζητούμενο, φυσικά, δεν είναι άλλο από το θρόνο των hot/mega hatches, στον οποίο αυτή τη στιγμή κάθεται η Mercedes-AMG A45 S και οι 421 ίπποι της. Οι μάχες του RS 3 μαζί της, στο άμεσο μέλλον μάλιστα, προβλέπονται ακόμα πιο «βίαιες».