Πάνε 8 χρόνια από όταν τελευταία φορά το Τσουφενχάουζεν συναρμολόγησε 918 Spyder, όμως ακόμα σήμερα μιλάμε για το μοναδικό hypercar της Porsche. Διάδοχος μπορεί να υπάρξει κάποια στιγμή, αλλά σίγουρα σε αρκετά διαφορετική μορφή από την 918. Υβριδικός θα είναι δεδομένα, με αγωνιστικών καταβολών ατμοσφαιρικό V8 που στροφάρει μέχρι σχεδόν τις 9.000 σ.α.λ., σίγουρα όχι.
Η 918 Spyder υπήρξε πρωτοπόρος για την κορωνίδα των αυτοκινήτων, καθώς ήταν αυτή που εισήγαγε την full hybrid τεχνολογία. Όταν τα άλλα δυο μέλη της «Αγίας Τριάδας» (LaFerrari και McLaren P1) χρησιμοποιούσαν KERS και μικρά ηλεκτρικά μοτέρ, η Porsche συνδύαζε 2 ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 290 ίππων και δημιουργούσε το πρώτο plug-in υβριδικό supercar/hypercar. Όσοι αντέδρασαν σε αυτό, σιώπησαν μόλις άκουσαν την ιαχή του 4.6 V8 των 600 ίππων στις 8.700 σ.α.λ. Όσοι αμφέβαλλαν για τις επιδόσεις της λόγω βάρους (1.674 κιλά), ήρθε το ρεκόρ στο Nurburgring να τους «ταπώσει».
Με 890 ίππους και συνδυαστική ροπή 1.280 Nm, η 918 Spyder εκτοξευόταν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,6 δλ. και έφτανε μέχρι τα 350 χλμ./ώρα. Για την ακρίβεια, βάλτε ενεστώτα. Το μοναδικό hypercar της Porsche ακόμα τώρα μπορεί να βάλει σύγχρονους, και πολύ ισχυρότερους, σφετεριστές στη θέση τους, με την καταπληκτική ταχύτητα που επιδεικνύει. Ακέραια η ικανότητά της σε αστραπιαίες εκκινήσεις, ακέραια και η άνεση με την οποία ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα, αλλά και τα διατηρεί. Μέσα σε λιγότερο από 3,7 χιλιόμετρα (όσο είναι το μήκος του αεροδιαδρόμου), η 918 φτάνει μέχρι τα 345 χλμ./ώρα και φρενάρει από εκεί, αφήνοντας παράλληλα αρκετή άπλα στο διάδρομο, δείγμα και του εξαιρετικού συστήματος πέδησης (μαζί με την ανάκτηση ενέργειας) που διαθέτει.