Η Ford παρουσιάζει το «μεσάζοντα» της γκάμας μεταξύ απλού Ranger και Raptor, με την ονομασία Wildtrak X και εμφάνιση-δυνατότητες που θα καλύψουν άπαντες απαιτητικούς.
Το Ranger Wildtrak X ξεχωρίζει από την ολόγραφη ονομασία πάνω από τη μαύρη μάσκα (που φέρει επιπρόσθετα LED), τις επίσης μαύρες 17άρες ζάντες που περιβάλλονται από all terrain ελαστικά General Grabber AT3 (265/70 R17 η διάσταση), το αποκλειστικό Cyber Orange χρώμα, τις σχάρες οροφής και τα σκαλοπάτια. Τα φαρδύτερα κατά 30 χλστ. μετατρόχια γεμίζουν τα φτερά και βελτιώνουν το πάτημα, ενώ το ίδιο ισχύει για την εκτός δρόμου δυναμική που προσφέρει η αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 26 χλστ. (260 χλστ. στο σύνολο). Αλλαγή που προκύπτει μέσω της αντικατάστασης των αμορτισέρ, με ειδικά της Bilstein.
Προσεγμένες αναβαθμίσεις συναντάμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα, όπου το Wildtrak X μπορεί να αισθάνεται προνομιούχο με τη λειτουργία Trail Control. Επί της ουσίας ένα cruise control εξελιγμένο για off roading, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κάτω από τα 32 χλμ./ώρα. Το Rock Crawl με τη σειρά του εμπλέκεται μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις, επίσης κρατώντας αμετάβλητη την πορεία του αυτοκινήτου.
Την κίνηση του Wildtrak X αναλαμβάνει ο 2.0λιτρος biturbo ντίζελ EcoBlue, με απόδοση 204 ίππων και 500 Nm ροπής (ελαφρώς μειωμένη συγκριτικά με τα 213, που έχουμε συνηθίσει). Ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο είναι η μοναδική επιλογή μετάδοσης, που τροφοδοτεί είτε τους πίσω είτε όλους τους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης, προσφέροντας παράλληλα δυνατότητα μεταφοράς βάρους έως 3,5 τόνων. Από πλευράς επιδόσεων τώρα, το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται σε λιγότερο από 10 δλ. και η τελική στα 180 χλμ./ώρα.
Το Ranger Wildtrak X παρουσιάστηκε αρχικά για την αγορά της Αυστραλίας, αλλά δεδομένα θα το δούμε και σε άλλες περιοχές του κόσμου (πιθανότατα και στην Ευρώπη). Η τιμή του, τέλος, ορίζεται στις 76.800 δολάρια, που μας κάνουν 47.520 ευρώ.