Όσο πλησιάζουμε στο ντεμπούτο του νέου Amarok, τόσο η VW προσφέρει περισσότερες πληροφορίες και εικόνες για το νέο της μοντέλο. Σήμερα έχουμε την πρώτη του εμφάνιση χωρίς καμουφλάζ, αλλά χάρις στα περίτεχνα παιχνίδια του φωτισμού ακόμα δεν διακρίνεται η τελική του μορφή.
Παρόλα αυτά, το σχήμα των προβολέων και η επιβλητικότητα στο παράστημα του Amarok 2ης γενιάς δεν κρύβονται. Εδώ βλέπουμε τα φανάρια IQ Light με τους προσαρμοζόμενους προβολείς, που θα συνοδεύουν τις κορυφαίες εκδόσεις. Τα παραλληλόγραμμα LED ημέρας αντίθετα, θα είναι στάνταρ σε όλες. Τα Μatrix LED προσαρμόζουν τη δέσμη φωτός και την ένταση αυτού αναλόγως της αντίθετα διερχόμενης κίνησης, βελτιώνοντας το φωτισμό και εντός των στροφών. Η ισχύς τους φτάνει τα 900 λούμεν, ή διπλάσια σε σχέση με τους συνηθισμένους λαμπτήρες.
Η 2η γενιά Amarok θα χαρακτηρίζεται από τις αυξημένες διαστάσεις, τις μεγαλύτερες ικανότητες φόρτωσης/κίνησης εκτός δρόμου και τον ακόμα πιο premium χαρακτήρα. Το μήκος του εμφανίζεται αυξημένο κατά 96 χλστ. σε σχέση με το σημερινό μοντέλο, φτάνοντας τα 5.350 χλστ. Ακόμα μεγαλύτερη η αύξηση στο μεταξόνιο, που ορίζεται στα +125 χλστ. και τα 3.220 χλστ. εν συνόλω για την διπλοκάμπινη έκδοση. Το ύψος δεν απέχει ιδιαίτερα, καθώς πήρε μόλις 2 χλστ. (1.880 χλστ.), ενώ το πλάτος είναι το μοναδικό που εμφανίζει μείωση (-34 χλστ., 1.910 χλστ. στο σύνολο). Οι Γερμανοί αναφέρουν επίσης πως το νέο Amarok θα έχει μικρότερους προβόλους εμπρός-πίσω, για την περαιτέρω βελτίωση των γωνιών προσέγγισης-αναχώρησης και ακόμα μεγαλύτερη ευχέρεια στο off roading.
Από πλευράς κινητήρων η μόνη επιβεβαίωση αφορά τη συνέχιση του 3.0 V6 TDI. Στο σημερινό Amarok, η απόδοσή του ποικίλει από τα 163 μέχρι τα 258 άλογα, ωστόσο στο επόμενο ενδέχεται να μείνουν μόνο οι δυο ισχυρότερες μορφές του (των 224 και 258 ίππων). Πολλές πιθανότητες συγκεντρώνει το ενδεχόμενο να πάρει θέση στο μηχανοστάσιο ο τετρακύλινδρος 2.3 EcoBoost, από το αδελφό Ford Ranger.