Υπήρξε μια αρκετά μακρόχρονη περίοδος στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπου όσο περισσότερα κουμπιά διέθετε ένα μοντέλο στο εσωτερικό τόσο πιο high tech φαινόταν. Η εμμονική αυτή τάση οδήγησε σε κωμικές διαρρυθμίσεις ταμπλό, με κουμπιά και διακόπτες που έκαναν την ίδια δουλειά αλλά υπήρχαν καθαρά για το «μπούγιο». Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ρύθμιση της ώρας, για την οποία σε αρκετές περιπτώσεις υπήρχαν 4 διαφορετικά κουμπιά!
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται το ακριβώς αντίθετο. Κομβία και χειριστήρια εξαφανίζονται, αφήνοντας τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών στην ευχέρεια των οθονών αφής. Η αίσθηση της τεχνολογίας και της συνδεσιμότητας είναι πιο οξυμένη από ποτέ στα σύγχρονα αυτοκίνητα, οδηγώντας και πάλι τους κατασκευαστές σε υπερβολές. Η πολυπλοκότητα των συστημάτων και η υπερπληροφόρηση του οδηγού, ας πούμε, είναι εγνωσμένα ζητήματα. Οι άχρηστες εφαρμογές, ένα άλλο. Η GMC ενδεχομένως να ανήκει σε δική της κατηγορία, με την «πατέντα» που εφαρμόζει στο νέο Hummer.
Το αναγεννημένο και αμιγώς ηλεκτρικό πια κτήνος, διαθέτει πλειάδα συστημάτων και ηλεκτρονικών. Αρκετά από αυτά ελέγχονται μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου, στην κεντρική κονσόλα. Ο διακόπτης αυτός, λοιπόν, έχει τέσσερις διαφορετικές επιλογές, εκ των οποίων η μία δεν κάνει απολύτως τίποτα! Στα δεξιά του κύκλου, βλέπουμε ένα περίεργο εικονίδιο, που μοιάζει με πατημένο «Η». Μια μπάρα περιβάλλεται από τρία στίγματα, που σχηματίζουν τρίγωνο. Τι θα μπορούσε να σημαίνει για το σύστημα τετρακίνησης ή τα προγράμματα οδήγησης του Hummer EV; Ούτε η ίδια, η εταιρία που το κατασκευάζει δεν ξέρει!
Επιλέγοντάς το, η μόνη ανταπόκριση έρχεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα μήνυμα που εμφανίζει: «Your Mode. Your Mission.epicideas@GMC.com» («Το πρόγραμμά σου. Η αποστολή σου»). Η διεύθυνση «epicideas@GMC.com» αντιστοιχεί σε έναν ιδιόρρυθμο διαγωνισμό που διοργανώνει η GMC, μέσα από τον οποίο ο καθένας μπορεί να δώσει την ιδέα του για το ποια λειτουργία θα αναλάβει να ελέγχει το κουμπί! Η καλύτερη πρόταση θα εφαρμοστεί στο αυτοκίνητο, μέσω μελλοντικής αναβάθμισης λογισμικού. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να είναι κάτι που υποστηρίζεται από το υπάρχον software. Μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός, ωστόσο, ο συγκεκριμένος διακόπτης δεν εξυπηρετεί πουθενά (αμφιβάλλουμε αν θα το κάνει και μετά, είναι η αλήθεια).