Η Mercedes-AMG προχωρά σε ένα ήπιο facelift των GT 63 και GT 63 S 4 Door Coupe, κάνοντας πιο επιθετικό το «πρόσωπο» και προσθέτοντας επιλογές εξατομίκευσης στα χαρακτηριστικά εξοπλισμού.
Οι δυο GT 63 αποκτούν τον προφυλακτήρα της κορυφαίας GT 63 S E Performance των 843 ίππων, που ενσωματώνει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές και δυο κάθετες γρίλιες εντός αυτών, αντί οριζοντίων στις μέχρι πρότινος GT 63/GT 63 S. Αλλαγές που χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό για να τις προσέξεις, δείγμα του πόσο προσεκτικοί ήταν οι Γερμανοί στο φρεσκάρισμα της AMG 4 Door Coupe.
Το τμήμα εξατομίκευσης Manufaktur προσφέρει τρία νέα χρώματα (Arabian Grey, Cashmere White Magno και China Blue), με τους υποψήφιους αγοραστές να έχουν πλέον τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων ματ αποχρώσεων και πέντε μεταλλικών, μεταξύ των οποίων τα νέα Starling Blue Metallic και Starling Blue Magno. Η Manufaktur πινελιά μπαίνει και στο εσωτερικό, με νέες Nappa δερμάτινες επενδύσεις και αθρόα χρήση ανθρακονημάτων σε ταμπλό, κεντρική κονσόλα και πόρτες.
Αλλαγές υπάρχουν και στα μηχανικά μέρη. Στην ανάρτηση συγκεκριμένα, όπου συναντάμε αναβαθμισμένο λογισμικό στο AMG Ride Control+ και δυο επιπλέον περιοριστικές βαλβίδες στα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, που βελτιώνουν την άνεση και την αμεσότητα. Ο 4.0 V8 twinturbo παραμένει ως είχε, κάτι που μεταφράζεται σε 585 ίππους στις 5.500-6.500 σ.αλ. και 800 Nm στις 2.350-5.000 σ.α.λ. για την GT 63, η οποία επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ. και φτάνει μέχρι τα 310 χλμ./ώρα. Η GT 63 S διαθέτει 639 ίππους στις 5.500-6.500 σ.αλ. και 900 Nm στις 2,500-4,500 σ.α.λ., ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και επιταχύνει μέχρι τα 315 χλμ./ώρα. Αμφότερες περιορίζονται ηλεκτρονικά στις τελικές τους και συνδυάζουν το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+ με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο MCT Speedshift.