Οι μουντοί, θορυβώδεις, μονότονοι και ατέρμονης ταλαιπωρίας ελληνικοί δρόμοι γίνονται όμορφοι, χάρις στο πέρασμα μιας ελληνικότατης McLaren Senna που σεργιανίζει στην παραλιακή και πέριξ αυτής!
Το αγγλικό hypercar απαθανατίστηκε σταθμευμένο έξω από μαγαζί της Γλυφάδας, στο φανταχτερό McLaren Orange πορτοκαλί χρώμα, να προκαλεί ανηλεές γύρισμα κεφαλιών. Όπως θα δούμε στο video λίγο παρακάτω βρισκόταν ένα Nissan GT-R, το οποίο ήταν σαν να μην υπήρχε μετά τη Senna. Η σκληροπυρηνική McLaren έχει εντοπιστεί παλιότερα και στην Αττική Οδό, κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης δεν την έχει μόνο για να στολίζει το γκαράζ. Αναφορικά με το ποιος θα μπορούσε να είναι, το 2019 είχε έρθει στην Ελλάδα μια Senna για λογαριασμό petrolhead εφοπλιστή, ο οποίος επίσης διατηρεί στην κατοχή του -μεταξύ άλλων- Bugatti EB110, Veyron και LaFerrari. Κατά πάσα βεβαιότητα (σ.σ. πόσοι να έχουν αγοράσει Senna στην Ελλάδα;) μιλάμε για το ίδιο άτομο.
Η πιο hardcore McLaren παραγωγής αποτίει φόρο τιμής στον αξεπέραστο Ayrton Senna και προσφέρει επιδόσεις που προκαλούν έμφραγμα: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., 0-300 σε 17,5 δλ., 400αρι σε 9,9 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Ακόμα πιο σοκαριστικοί είναι οι αριθμοί που παράγουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, προεξαρχούσης της θεόρατης αεροτομή: σχεδόν ένας τόνος κάθετης δύναμης (800 κιλά για την ακρίβεια) στα 250 χλμ./ώρα – 200 παραπάνω από την P1. Ενδεικτικό τόσο της αεροδυναμικής, όσο και των κεραμικών φρένων (αλλά και των ειδικά εξελιγμένων ελαστικών Pirelli P Zero Trofeo R), είναι το γεγονός πως για να σταματήσει από τα 200 χλμ./ώρα η Senna αρκείται σε μόλις 100 μέτρα.
Κάτω από το υπέροχο αμάξωμά της, βρίσκεται το πιο άκαμπτο πλαίσιο για πολιτικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ, από την ίδια την αγγλική εταιρία, αποτελείται εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, είναι ουσιαστικά εξέλιξη αυτού της McLaren 720S και περιορίζει το βάρος στα 1.335 κιλά! Από την 720S προέρχεται και το μοτέρ, με τον 4λιτρο twinturbo V8 να αποδίδει 800 ίππους και 800 Nm ροπής. Η ειδική ισχύς αγγίζει το εξωφρενικό νούμερο των 670 ίππων ανά τόνο – ή όπως το ξέρουμε καλύτερα, 1.66 κιλά ανά ίππο! Η κίνηση, τέλος, μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Καινούργια, η Senna ξεκινούσε από τις 750.000 λίρες (899.000 ευρώ) και με ελάχιστα έξτρα ξεπερνούσε το 1 εκατ. ευρώ. Πλέον, κάθε μια από τις 500 που κατασκευάστηκαν δεν αλλάζει χέρια για λιγότερο από 1,5 εκατ. ευρώ.
@alkismx5 guess where #mclaren#senna#nissan#gtr#r35#supercars#hypercars#exoticcars#greece#foryoupage#fypシ