Το χάος που ακολούθησε την αποκάλυψη του Chaos, μόνο σε ποδοσφαιρικό ντέρμπι μπορείς να συναντήσεις. Αντιδράσεις πανταχόθεν, διαμαρτυρίες, αμφισβητήσεις για το τελικό αποτέλεσμα και ένας καταιγισμός φημολογίας, γύρω από το πρώτο ελληνικό -και γενικότερα- ultracar.
O Σπύρος Πανόπουλος αποφάσισε να δώσει την απάντηση, μέσα από τις εγκαταστάσεις της εταιρίας του και το δημιούργημά του σε χειροπιαστή μορφή. Το «Χάος» φιλοξενήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ 1, με την τηλεοπτική κάμερα να απαθανατίζει το ultracar στο σπίτι του. Συγκριτικά με τις ψηφιακές εικόνες που είδαμε στην παρουσίαση του αυτοκινήτου, ειδοποιός διαφορά είναι οι ζάντες. Αντί για τα τρισδιάστατα εκτυπωμένα κομψοτεχνήματα από τιτάνιο (οι πρώτες 3D printed ζάντες τιτανίου στον κόσμο) που βλέπαμε μέχρι σήμερα, το πρωτότυπο φοράει μια τετράδα πιο κοινότυπων τροχών, που μοιάζουν με αυτούς της Bugatti Chiron.
Δυστυχώς ούτε εδώ είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τον 4.0 V10 twinturbo να παίρνει μπροστά, οπότε λογικά θα πρέπει να περιμένουμε για την επίσημη παρουσίαση (όποτε κι αν λάβει χώρα). Υπενθυμίζουμε πως το βασικό Earth Version αποδίδει 2.077 ίππους και 1.389 Nm ροπής (κόφτης στις 11.000 σ.α.λ.), ζυγίζει 1.388 κιλά και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 1,9 δλ.,στο 100-200 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., στο 0-300 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και καλύπτει το 400άρι σε 8,1 δλ.
Το κορυφαίο Zero Gravity έχει ισχύ 3.107 ίππων και 1.984 Nm ροπής με «κόκκινα» έως τις 12.200 σ.α.λ. Το αμάξωμά του είναι ακόμα πιο ελαφρύ στα 1.272 κιλά και φτάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,55 δλ.! Από 100-200 χλμ./ώρα επιταχύνει σε 1,7 δλ., από 0-300 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και διανύει τα 0-402 μ. σε 7,5 δλ. Επίσης η τελική ταχύτητα φέρεται να υπερβαίνει τα 500 χλμ./ώρα! Σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με 7 ή 8 ταχύτητες.