Αμαρτία από το Θεό. Αυτή είναι η πρώτη φράση που έρχεται στο μυαλό, μόλις αυτό συνειδητοποιήσει πως τα εισερχόμενα οπτικά ερεθίσματα αφορούν μια κλασική BMW 850i.
Η πρώτη 8άρα συγκαταλέγεται στα πιο καλαίσθητα, δυναμικά και διαχρονικά σχήματα στα τελευταία 40 χρόνια της αυτοκίνησης. Ούτε η ίδια, η BMW, δεν τόλμησε να την πειράξει, όταν παρουσίασε τη σύγχρονη διάδοχο. Απολαύστε την καλλίπυγο Γερμανίδα
Κάποιος, για κάποιον ανεξήγητο λόγο, αποφάσισε να μετατρέψει αυτό το σχήμα σε κράμα Fiat Barchetta και BMW Compact 1ης γενιάς! Το εμπρός μέρος είναι αγνώριστο, με τους προφυλακτήρες και τα φτερά να έχουν μεταποιηθεί ώστε να θυμίζουν το ιταλικό roadster. Φυσικά, τα φανάρια της «βαρκούλας» δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Ακόμα και οι χειρολαβές έχουν αντικατασταθεί με αυτές της Barchetta. Οι καθρέπτες έχουν δώσει τη θέση τους σε look M3, όμως αυτό είναι το λιγότερο.
Ανάλογο «έγκλημα» έχει διατελεστεί και πίσω. Πριν το δούμε, ας θυμηθούμε πώς είναι αυτό της 8άρας
Επιβλητικό; Αξεπέραστο; Στον κάτοχο της συγκεκριμένης δεν άρεσε, οπότε αποφάσισε να το φέρει στα μέτρα της πρώτης Compact! Μιας BMW που θεωρείται -εύλογα- από τις πιο κακοσχεδιασμένες στα χρονικά της φίρμας. Και επειδή ή είσαι κακόγουστος ή δεν είσαι, μια τετράδα απολήξεων εξάτμισης με κόκκινο χρώμα στο εσωτερικό των σωλήνων, ολοκληρώνουν την κατακρεούργηση της δύστυχης «Μπέμπας».
Ο μόνος που την έχει γλιτώσει, είναι ο κινητήρας. Ούσα 850i του 1993, διαθέτει τον ατμοσφαιρικό 5.0 V12 απόδοσης 300 ίππων και 450 Nm, που καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Στα καλά του, το γερμανικό grand tourer ήθελε 7,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έφτανε με άνεση στα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 250 χλμ./ώρα. Τώρα, ουδείς γνωρίζει.
Η μεταλλαγμένη 8άρα πάντως, πωλείται. Και απαιτούνται 12.999 ευρώ (ούτε καν 13) για την αγορά της!