Το κορυφαίο σεντάν της Mercedes-AMG ανανεώνεται, με τις αλλαγές να αφορούν κυρίως το αισθητικό κομμάτι και δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες εξατομίκευσης.
Η ανανεωμένη GT 4-Door πρακτικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο με πριν, αλλά με επιπλέον επιλογές στα χρώματα και νέες ζάντες αλουμινίου. Η μεγαλύτερη προσθήκη αφορά την έκδοση Manufaktur Exclusive Edition, που ξεχωρίζει χάρις στη Rubellite Red απόχρωση, το πακέτο χρωμίου (λεπτομέρειες σε μαρσπιέ και splitter, λαβές θυρών, μάσκα, πλαίσια παραθύρων, αεραγωγοί στα φτερά) και τις ειδικά σχεδιασμένες 21άρες ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε Neva Grey Exclusive Nappa δέρματα, ξύλινες επενδύσεις και νέο τιμόνι AMG Performace.
Η νέα διεπαφή οδηγού-συστήματος διεύθυνσης αφορά όλες τις εκδόσεις, όπως και οι φρεσκαρισμένες αποχρώσεις για τις δερμάτινες επενδύσεις. Στις ήδη υπάρχουσες, οι υποψήφιοι αγοραστές διαθέτουν επιπλέον τις Sienna Brown, Classic Red, Yacht Blue, Deep White, Neva Grey και Titanium Grey Pearl, με την τελευταία να συνδυάζεται με κίτρινες ραφές. Αντίθεση με τις ραφές των καθισμάτων κάνει και το Exclusive Auburn Brown, με τη διαφορά ότι εδώ το γαζί είναι σε φινίρισμα μαύρου διαμαντιού.
Κάτω από το καπό, η κατάσταση βαίνει ως είχε. Οι 4-Door 43 και 53 εφοδιάζονται με τον 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά εξακύλινδρο Μ256, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα EQ Boost ανάμεσα στον κινητήρα και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ο οποίος αυξάνει την απόδοση κατά 22 ίππους και τη ροπή κατά 250 Nm. Η μικρότερη έκδοση αποδίδει 367 ίππους και 500 Nm ροπής, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ. και φτάνοντας μέχρι τον ηλεκτρονικό περιοριστή των 270 χλμ./ώρα. Κόφτη έχει και η 53άρα, αλλά στα 285 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,4 δλ. απόρροια των 435 ίππων και 520 Nm.
Για την κορυφαία 4-Door Coupe τώρα, περιμένουμε κοσμογονικά νέα. Η AMG έχει ήδη ανακοινώσει την εξέλιξη έκδοσης 73, που θα αποδίδει 810 άλογα και κοντά -ενδεχομένως και πάνω από- στα 1.000 Nm! Οι επιδόσεις αναμενόμενα θα προσεγγίζουν επίπεδα hypercar, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί λιγότερο από 3 δλ. και την τελική να εικάζεται πως θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα. Με άλλα λόγια, μιλάμε για κάτι ανάλογο της Brabus Rocket σε εργοστασιακή μορφή.