Η πιο οδηγοκεντρική έκδοση του εμβληματικού σπορ μοντέλου της Ford, ήρθε στην Ελλάδα. Η καταιγιστική Mustang Mach 1 πάτησε τους τροχούς της στη χώρα μας, υποσχόμενη μοναδικές συγκινήσεις.
Η Mach 1 διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών, που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη σε απόδοση αλλά και μια χαρακτηριστική εμφάνιση – φόρος τιμής στο σχεδιασμό των Mustang προηγούμενων γενιών. Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει νέα μάσκα, splitter και ακροπτερύγια στον προφυλακτήρα, αλλά και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Βελτιώσεις που συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης. Φυσικά, δεσπόζει η μαύρη ένθεση στο καπό.
Λωρίδες συναντάμε και στο πλάι, χαμηλά στις πόρτες, με τις 19άρες ζάντες να περιβάλλονται από ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, ενώ πίσω έχουμε τις περισσότερες αλλαγές. Εκεί κυριαρχεί ο μεγάλος διαχύτης, που προέρχεται από την πανίσχυρη Shelby GT500 των 770 ίππων! Οι μηχανικοί της Ford Performance έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην αεροδυναμική, καθώς εκτός του διαχύτη, υπάρχει μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα. Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η αεροτομή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους, για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες. Ως αποτέλεσμα, η Mach 1 παράγει 22% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με τη Mustang GT.
Κάτω από το καπό, ο 5λιτρος αλουμινένιος V8 της GT φιλοξενεί μια σειρά από αναβαθμίσεις. Φιλτροχοάνη ανοιχτού τύπου (Open Air Induction System), πολλαπλή εξαγωγής και πεταλούδα 87 χλστ. από την Mustang Shelby GT350, νέα ECU και εξάτμιση με το σύστημα Active Valve Performance, βελτιώνουν τόσο τα χαρακτηριστικά απόδοσης, όσο και τον ήχο του κινητήρα. Η απόδοση φτάνει τους 460 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 529 Nm στις 4.600 σ.α.λ., περνώντας στους πίσω τροχούς μέσω του 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου PowerShift, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και αποκλειστικές ρυθμίσεις για τις ανάγκες της Mach 1.
Ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού, το οποίο προέρχεται επίσης από τη Shelby GT350, συνεργάζεται με ένα νέο φίλτρο εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη ροή του λαδιού – και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση σε υψηλά φορτία. Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο, ενώ ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Με το μυαλό στην πίστα έγινε και το σετάρισμα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης MagneRide 2. Τα ελατήρια είναι σκληρότερα εμπρός και οι αντιστρεπτικές παχύτερες, ενώ και το καλιμπράρισμα των μαγνητοροϊκών αμορτισέρ είναι αποκλειστικό για την Mach1. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500, συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει το πιο άμεσο τιμόνι από οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη.
Η τιμή για όλα αυτά, στη χώρα μας ορίζεται στις 81.768 ευρώ.