Από τα πιο δημοφιλή μεσαία μοντέλα ήταν το Opel Vectra, το οποίο κυκλοφόρησε σε τρεις γενιές για 20 χρόνια, από το 1988 έως το 2008. Μεγάλη επιτυχία γνώρισε και ο αντικαταστάτης του, το πρώτης γενιάς Insignia, ωστόσο πλέον αυτή η κατηγορία έχει πάρει τη φθίνουσα πορεία, λόγω της προτίμησης στα SUV.
Το πρώτης γενιάς Vectra άλλαξε τελείως την εικόνα της Opel στην κατηγορία μετά το απαρχαιωμένο Ascona που αντικατέστησε, αφού διέθετε όμορφο σχεδιασμό για την εποχή του. Μέχρι το 1995 που αντικαταστάθηκε, το Vectra A κέρδισε πάνω από 20 εθνικά και διεθνή βραβεία, πούλησε 2,5 εκατομμύρια μονάδες πανευρωπαϊκά και απέσπασε μερίδιο αγοράς, που άγγιξε το 20%! Παρ’ όλη την τεράστια εμπορική επιτυχία του, όμως, σήμερα είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάποιο σε εξαιρετική κατάσταση. Αυτό που βλέπουμε, ανήκει στις πιο λαμπρές εξαιρέσεις.
Αγοράστηκε καινούργιο το 1990 και εν πολλοίς διατηρείται σε αυτή την κατάσταση ακόμα, τρεις και πλέον δεκαετίες αργότερα. Δεν έφυγε ποτέ από τον πρώτο ιδιοκτήτη, ο οποίος το πάρκαρε πάντα σε κλειστό γκαράζ και το χρησιμοποιούσε μόνο για ψώνια. Κατά συνέπεια, το κοντέρ αναγράφει 39.818 χλμ. και το αυτοκίνητο μόνο που δεν μυρίζει «καινουργίλα». Αμάξωμα και σασί δεν εμφανίζουν το παραμικρό ίχνος σκουριάς (πρόβλημα που μαστίζει τα Vectra MK1), ενώ και οι επενδύσεις του εσωτερικού δεν επιδέχονται κριτικής. Το εν λόγω Vectra είναι η πλούσια έκδοση GL, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μέχρι ηλεκτρικούς καθρέπτες και ABS!
Κάτω από το καπό, την κίνηση αναλαμβάνει ο 2λιτρος 8βάλβιδος των 115 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 170 Nm στις 2.600 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το 4άρι αυτόματο κιβώτιο επιβαρύνει αρκετά την επιτάχυνση, απαιτώντας 12 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (10,9 με το 5άρι χειροκίνητο), όμως είναι ικανός για τελική 190 χλμ./ώρα. Το αντίτιμο, τώρα, για το καλοδιατηρημένο Vectra παρουσιάζεται αρκετά «τσιμπημένο», στις 4.400 ευρώ.