Σίγουρα έχετε προσέξει, πως όταν μια κατασκευάστρια εταιρεία εξελίσσει ένα νέο μοντέλο της, ποτέ δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες του αμαξώματος. Τα έχουν ντυμένα με αυτό που όλοι ξέρουμε ως καμουφλάζ. Για να δυσκολέψει τα κλικ των παπαράτσι!
Έχει άραγε σκεφτεί κανείς σας πόσο από αυτό το υλικό να χρησιμοποιούν οι εταιρείες μέσα σε μια χρονιά; Αυτή την απάντηση μας την δίνει η Nissan, η οποία μέσα στους επόμενους 20 μήνες θα διαθέσει στην αγορά δέκα νέα μοντέλα. Άρα μιλάμε για πολύ καμουφλάζ, με την ομάδα που είναι υπεύθυνη για αυτό να κάνει υπερωρίες. Είναι ενδεικτικό όπως δήλωσε κι ο υπεύθυνος του τμήματος, η Nissan το 2020 και μάλιστα πριν την ολοκλήρωση του έτους, είχε χρησιμοποιήσει περισσότερα από 3,2 χλμ. καμουφλάζ.
Η Nissan ανέφερε επίσης πως χρησιμοποιεί διαφόρων ειδών καμουφλάζ, τα οποία συνδυάζει μεταξύ τους με τυχαίο τρόπο. Ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης κάλυψης, δυσκολεύει τις φωτογραφικές κάμερες να εστιάσουν, κρύβοντας παράλληλα σημαντικά στοιχεία του αμαξώματος. Με καμουφλάζ καλύπτεται και μέρος της καμπίνας! Βέβαια οι φωτογράφοι των media είναι μόνο μια από τις απειλές που αντιμετωπίζει μια εταιρεία για τα υπό εξέλιξη μοντέλα της. Η κάλυψη παραμένει ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο κινείται μέσα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.