Το σερί των επιτυχημένων αγορών για το Car Throttle συνεχίζεται. Μετά το Honda Civic των 56 ευρώ και την BMW 525d E39 των 168 ευρώ, σήμερα θα δούμε κάτι ενδιάμεσο σε κόστος. Ένα Toyota MR2 των 110 ευρώ!
Στην Ελλάδα, σε τέτοιες τιμές δεν παίρνεις ούτε κατεστραμμένο κουφάρι για ανταλλακτικά. Στην Αγγλία, αγοράζεις πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο που θέλει μεν τα μαζεματάκια του, ωστόσο σου παρέχει μια πολύ οικονομική βάση για να«χτίσεις» πάνω της. Το ιαπωνικό roadster, εκ πρώτης όψεως φαίνεται μια χαρά. Υπάρχουν κάποια χτυπήματα και γδαρσίματα στους προφυλακτήρες, η υφασμάτινη οροφή έχει μικρές τρύπες και από το εσωτερικό λείπει το ηχοσύστημα. Οπότε, βάσει της απίστευτα χαμηλής τιμής που πωλήθηκε, θα περίμενε κάποιος να μην έχει μείνει τίποτα από κάτω.
Δείτε ακόμα: Τι διαφορές έχει μια Mercedes S-Class 100.000 από μία 1.000; (+video)
Το αυτοκίνητο, όπως καταλάβατε, είναι τρακαρισμένο. Ωστόσο, δεν υπέφερε από κάποιο καταστροφικό ατύχημα που θα το έβγαζε ολική. Η εκδοχή του πωλητή, ήθελε ένα αυτοκίνητο να παραβιάζει την προτεραιότητα σε διασταύρωση, χτυπώντας το MR2 πίσω αριστερά. Όλοι όμως γνωρίζουμε πως τέτοια χτυπήματα, ειδικά σε πισωκίνητα κεντρομήχανα, 9/10 φορές προέρχονται από αποτυχημένη προσπάθεια πλαγιολίσθησης. Ό,τι και να συνέβη, «χάρισε» στο διθέσιο Toyota έναν τροχό με έντονα αρνητικό κάμπερ. Πέρα από αυτό και μια άδεια μπαταρία, ουδέν περαιτέρω πρόβλημα.
Για του λόγου το αληθές βλέπουμε μια ωραιότατη βόλτα αμέσως μετά την αγορά, όπου το «βατραχομούρικο» (το διόλου κολακευτικό παρατσούκλι που συνοδεύει την 3η γενιά MR2) κινείται κανονικότατα, ο 1.800άρης 1ZZ-FED ανεβάζει απροβλημάτιστα μέχρι τον κόφτη, ενώ ούτε οι στροφές είναι αρκετές να το πτοήσουν, παρά το «κουτσό» πίσω μέρος.
Διαβάστε επίσης: Αθάνατο Audi A4 1.9 TDI με 870.000 χλμ.! (+video)
Στα καλά του το 140 ίππων, 172 Nm ροπής και 990 κιλών roadster επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,9 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 210 χλμ./ώρα τελικής. Επίσης προσφέρει άφθονες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης με το κοφτερό τιμόνι, την πίσω κίνηση και την πολύ χαμηλή θέση οδήγησης.