Ο μεγαλύτερος εχθρός ενός συλλεκτικού αυτοκινήτου, είναι το λουκέτο και η σκόνη. Η μεγαλύτερη λύτρωση, η στιγμή της απελευθέρωσης. Αυτή άργησε 40 χρόνια για μια Mustang Boss, όμως πλέον οι δρόμοι της ανήκουν!
To πανέμορφο pony car βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 1969, μαζί με άλλες 1.358 Boss 429. Διατέθηκε μόλις για ένα χρόνο και αποτελεί μια από τις πιο σπάνιες Mustang της Ιστορίας. Και τις πιο ισχυρές, εξαιρουμένων των Shelby. Ο 7λιτρος V8 που έχει κάτω από το καπό προέρχεται από την αγωνιστική ‘Stang, που συμμετείχε στο πρωτάθλημα NASCAR!Για την ακρίβεια, αυτός ήταν και ο λόγος που εξελίχθηκε η Boss: η homologation του μοτέρ. Απέδιδε 375 ίππους και 610 Nm ροπής, με τον κόφτη να τοποθετείται στις 6.200 σ.α.λ. για ασφαλιστικούς σκοπούς. Κανονικά, μπορούσε να φτάσει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.!
Δείτε ακόμα: Ξεχασμένη Ford Mustang Shelby GT500 σε αποθήκη!
Η κίνηση ήταν καθήκον ενός 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, στέλνοντας το αμάξωμα των 1.750 κιλών στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,1 δλ. και στο 400άρι σε 14,1 δλ., με ταχύτητα εξόδου άνω των 160 χλμ./ώρα. Από το ’69, που κατασκευάστηκε, μέχρι το ’81 η λευκή Mustang απολάμβανε τον ήλιο και το οδόστρωμα, καταγράφοντας 21.000 χλμ. Τότε, άλλαξε ιδιοκτήτη και έκανε 48 χλμ. για να πάρει θέση στο γκαράζ του νέου της κατόχου. Αυτά θα ήταν τα τελευταία της για 40 ολόκληρα χρόνια, καθώς κλειδώδηκε εκεί και έμεινε να μαζεύει σκόνες.
Διαβάστε επίσης: Βρέθηκαν ανέγγιχτες Alfa Romeo και Fiat 30 ετών!
Σήμερα, έπειτα από τέσσερις δεκαετίες, το Wimbledon White χρώμα ξαναείδε το φως του ήλιου καθώς βγήκε από τη ναφθαλίνη και πουλήθηκε στον τρίτο της ιδιοκτήτη, έναντι 205.400 δολαρίων! Ας ελπίσουμε πως δεν της επιφυλάσσει ίδια μοίρα και θα αφήσει το ιστορικό Mustang να καλπάσει.