Νέες Mercedes CLA 250e και GLA 250e 1.33 λτ. 218 hp!

Η Mercedes φημίζεται για την ευκολία με την οποία βγάζει πολλά άλογα από λίγα κυβικά. Οι νέες plug-in υβριδικές CLA 250 e Coupe, Shooting Brake και GLA 250 e μπορεί να μην είναι 45 S, όμως η απόδοσή τους μόνο κινητήρα 1.33 λίτρων δεν θυμίζει.

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 160 ίππων και 250 Nm ροπής, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 102 ίππων και 300 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 218 άλογα και η ροπή τα 450 Nm. Η δύναμη περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ ταχυτήτων, με τις επιδόσεις να είναι καταιγιστικές!

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes-Benz CLA Coupe 180 d 7G-DCT

Η CLA 250 e Coupe απαιτεί 6,8 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, φτάνοντας στα 240 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η Shooting Brake θέλει ένα δέκατο παραπάνω για το 0-100 χλμ./ώρα (6,9 δλ.) και σταματάει 5 χλμ./ώρα νωρίτερα την επιτάχυνση (235 χλμ./ώρα), ενώ η βαρύτερη όλων GLA ανεβαίνει στα 7,0 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και κατεβαίνει στα 220 χλμ./ώρα. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι τα νούμερα κατανάλωσης που συνοδεύουν αυτά των επιδόσεων.

Η Coupe καταναλώνει κατά μέσο όρο 1,4-1,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 31-35 γρ.CO2/χλμ. Η Shooting Brake βρίσκεται στα 1,4-1,6 λίτρα/100 χλμ. και τα 33-37 γρ.CO2/χλμ., ενώ η GLA κυμαίνεται μεταξύ 1,6-1,8 λίτρων/100 χλμ. και 38-42 γρ.CO2/χλμ. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 15,6 kWh, υδρόψυκτη και ζυγίζει 150 κιλά. Εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 60-69 χλμ. για την CLA 250 e Coupe, 58-68 για την CLA 250 e Shooting Brake και 53-61 για την GLA 250 e. Η Mercedes, δε, δηλώνει πως το 90% των καθημερινών μετακινήσεων μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς να ενεργοποιηθεί καν ο βενζινοκινητήρας.

Διαβάστε επίσης: Νέα Mercedes-AMG GLA 45 με έως 421 άλογα

Όπως και στις A 250 e/B 250 e, συναντάμε μια σειρά από έξυπνες λύσεις προκειμένου η μπαταρία να μην περιορίσει τον χώρο για τις αποσκευές ή τους επιβάτες. Η εξάτμιση, για παράδειγμα, δεν βγαίνει στο πίσω μέρος αλλά στο κέντρο του αυτοκινήτου, κάτω από το πάτωμα, ενώ το τελικό καζανάκι εδρεύει μέσα στο τούνελ της μετάδοσης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου καταλαμβάνει τον χώρο που αντιστοιχεί στον άξονα μετάδοσης στις συμβατικές τετρακίνητες εκδόσεις, οπότε οι Γερμανοί βρήκαν τρόπο να χωρέσουν την μπαταρία κάτω από το αμάξωμα.

Get it on Google Play Download on the App Store