Το Kia Picanto αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά σε σχεδίαση (ειδικά στην έκδοση GT Line) αλλά και καλύτερα αυτοκίνητα στη μίνι κατηγορία, όπως επίσης και από τα πιο δυνατά και γρήγορα.
Δείτε ακόμη: Μια κλάση πάνω το νέο Kia Picanto
Το ισχυρότερο Picanto με τον 1.000άρη turbo κινητήρα απόδοσης 100 ίππων και 172 Nm ροπής επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Παράλληλα, ο κινητήρας είναι γεμάτος χάρη στη ροπή που αποδίδεται μεταξύ 1.500 – 4.000 σ.α.λ., κάτι που βοηθά σημαντικά τον οδηγό, ανεξαρτήτως διαδρομής.
Δείτε ακόμα: Fiat Panda 0.9 TwinAir CNG VS Kia Picanto 1.2 MPI
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο κάτοχος ή ο μελλοντικός αγοραστής ενός Picanto 1.0 T-GDI δεν θα αναζητήσει περισσότερη δύναμη. Για αυτούς λοιπόν, η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Mcchip-DKR δίνει τη λύση και ανεβάζει σημαντικά την απόδοση του κινητήρα. Με τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, οι 100 εργοστασιακοί ίπποι γίνονται 140 και τα 172 Nm ροπής σκαρφαλώνουν στα 230 Nm. Νούμερα αν μη τι άλλο εντυπωσιακά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Επιδόσεις δεν αναφέρονται, ωστόσο με 40 περισσότερους ίππους και συν 58 Nm ροπής, το Picanto θα φεύγει… σφαίρα. Όσον αφορά το κόστος της μετατροπής, αυτή ανέρχεται στα 679 ευρώ (τιμή Γερμανίας).
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Kia Picanto 1.0 λτ. Turbo 100 PS X-Line
Παράλληλα, στο εικονιζόμενο Picanto 1.0 T-GDI έχουν τοποθετηθεί ακόμα νέες μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες της OZ με φαρδύτερα ελαστικά, χαρίζοντας στο μίνι Kia μια αγωνιστική αύρα, σε συνδυασμό και με το χαμήλωμα της ανάρτησης.