Μεγάλα νέα ετοιμάζει η Honda για το supercar της, καθώς πηγές από το Τόκιο αναφέρουν πως στην προσεχή Έκθεση της πόλης τον Οκτώβριο, θα αναβιώσει κορυφαία έκδοση του NSX μετά από 17 χρόνια!
Το NSX Type R, ή απλούστερα «NSX-R», έκανε την τελευταία του εμφάνιση το 2002. Τότε είχε 280 ίππους από 3.2 ατμοσφαιρικά λίτρα σε διάταξη V6 και έμεινε στην Ιστορία για το εξαίρετο στήσιμο και την μνημειώδη αμεσότητα της οδικής του συμπεριφοράς. Παράλληλα, κατάφερε να γυρίσει το Nurburgring σε 7.56, χρόνο εφάμιλλο της Ferrari 360 Challenge Stradale – ενός αυτοκινήτου ισχυρότερου κατά σχεδόν 150 ίππους (425 άλογα από τον 3.6 V8) και στα ίδια περίπου κιλά με το NSX-R. Εν έτει 2019 βέβαια, το Civic Type R γυρνάει την ίδια πίστα πάνω από 10 δλ. ταχύτερα, χωρίς να είναι καν το ταχύτερο μπροστοκίνητο παραγωγής πλέον. Κάτι που σημαίνει πως το νέο NSX-R θα πρέπει να είναι δραματικά ταχύτερο.
Δείτε ακόμα: H Honda δίνει «κοψοχρονιά» το NSX!
Η Honda γνωρίζει τα δεδομένα της εποχής και είναι διατεθειμένη όχι μόνο να τα ακολουθήσει, αλλά και να ανεβάσει τον πήχη. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το επόμενο NSX-R θα διαθέτει τουλάχιστον 650 ίππους, με παράλληλη μείωση του βάρους, αεροδυναμικό πακέτο εξελιγμένο σε αεροσήραγγα και κεραμικά δισκόφρενα. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτά, με την σειρά τους δημιουργούν προσδοκίες και αγωνία για το ποιόν του κορυφαίου Honda.
Το NSX κανονικά κινείται από το υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από έναν twinturbo V6 3.5 λίτρων απόδοσης 507 ίππων και 550 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 3 ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 122 ίππων και 147 Nm. Συνδυαστικά, στους τέσσερις τροχούς του ιαπωνικού supercar φτάνουν 581 ίπποι και 645 Nm, αριθμοί ικανοί να κινήσουν το αμάξωμα των 1.861 κιλών με ρυθμό 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 308 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Για το Type R, τα 650 άλογα θα μπορούσαν να προέλθουν από την βελτίωση του θερμικού μοτέρ. Η μείωση του βάρους, ωστόσο, είναι πιο περίπλοκη. Και είναι αυτή που γεννά τις σκληροπυρηνικές εικασίες – μαζί με την αγωνιστική έκδοση του μοντέλου.
Διαβάστε επίσης: Honda NSX «διαλύει» Lamborghini Huracan (+video)
Το NSX GT3, από το οποίο το Type R θα αντλήσει επιρροές από πλευράς εμφάνισης και στησίματος, χρησιμοποιεί μόνο τον 3.5 V6 σε απόδοση -καλά μαντέψατε- 650 ίππων. Η απουσία των ηλεκτροκινητήρων καθιστούν το αγωνιστικό NSX πισωκίνητο και κατεβάζουν το βάρους κοντά στα 1.200 κιλά (μαζί, φυσικά, με την πλήρη απουσία εξοπλισμού και εσωτερικού). Οι Ιάπωνες δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν την ίδια τακτική με το NSX-R, μετατρέποντας το τετρακίνητο υβριδικό supercar σε εστιασμένο, σκληροπυρηνικό πισωκίνητο «τιμωρό πίστας» 650 ίππων! Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε και να ελπίζουμε.