Ασχέτως με τις αναμνήσεις που σου αφήνει ο στρατός, μία εικόνα είναι αναντίρρητα άξια θετικής (και πρωινής) αναφοράς: αυτή της εμβληματικής Mercedes G-Class με παραλλαγή.
Είτε σε μετέφερε, είτε είχες την τύχη να ζήσεις την εμπειρία της οδήγησής της, η Μercedes G-Class ή το Mercedes G-Wagen ορθότερα, αποτυπωνόταν με τον πλέον περιγραφικό τρόπο στον «σκληρό δίσκο» του εγκεφάλου. Και η Legacy Overland φροντίζει για την συνέχεια της κληρονομιάς, ακόμα κι όταν το γερμανικό 4×4 αποστρατευτεί.
Δείτε ακόμα: Αυτή η Mercedes X-Class είναι η «Maybach των αγροτικών»
Το χρυσαφί G-Wagen που κοσμεί τις φωτογραφίες είναι πρώην μέλος του σερβικού στρατού, το οποίο περιήλθε στα χέρια των Αμερικανών κατά την διάρκεια του πολέμου στο Κόσοβο, το 1998. Η Legacy Overland ανέλαβε την πλήρη αναπαλαίωση του, με πρώτο και καλύτερο σταθμό το χρώμα. Το χακί έφυγε και στη θέση του μπήκε το «Sandstorm Yellow», περασμένο με ηλεκτροστατική βαφή. Το μηχανοστάσιο και ο κινητήρας έχουν γαλβανιστεί, προκειμένου να διασφαλιστούν απέναντι στην οξείδωση, ενώ το roll cage και η «σιδεριά» είναι κατασκευασμένες από χάλυβα.
Γενικότερα, στην εξωτερική εμφάνιση δεν έχει μείνει τίποτα εργοστασιακό. Ζάντες, ελαστικά, φωτιστικά σώματα, καθρέπτες και προφυλακτήρες είναι ολοκαίνουργια, αλλά πιστά στο μιλιταριστικό παρελθόν του G-Wagen. Στο εσωτερικό το «extreme makeover» συνεχίζεται, με νέες και δερμάτινες επενδύσεις παντού, ηχοσύστημα της Pioneer με Bluetooth και ολοκαίνουργιο τιμόνι. Ο λοξά τοποθετημένος λεβιές ταχυτήτων παραμένει.
Διαβάστε επίσης: Τι ισχύει τελικά για την αγορά αγροτικού;
Η ανάρτηση της Raptor είναι προσανατολισμένη για χρήση σε αγώνες off road, όμως στον τομέα του μοτέρ και της μετάδοσης οι Αμερικανοί αποφάσισαν να μην βάλουν χέρι, αφήνοντας απαράλλαχτο τον αειθαλή και «αθάνατο» 2.5αρη ατμοσφαιρικό ντίζελ των 84 ίππων, το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης με τα τρία μπλοκέ διαφορικά.