Πριν από μισό αιώνα, το 1965 η Opel παρουσίασε το δεύτερης γενιάς Kadett B, το οποίο με μήκος τεσσάρων μέτρων ήταν 18 εκατοστά μακρύτερο, ενώ προσφερόταν σε τέσσερα αμαξώματα: Σεντάν με δύο ή τέσσερις πόρτες, κουπέ και στέισον βάγκον. Αρχικός κινητήρας ήταν ο τετρακύλινδρος των 1.078 κ.εκ. με απόδοση 45 ίππων, ενώ στην έκδοση 1.1 S απέδιδε 55 ίππους. Το 1966 προστέθηκε στην γκάμα ο 60 ίππων με διπλά καρμπυρατέρ και το 1967 λανσαρίστηκε ο 1.9 λτ. 90 hp στην αγωνιστική έκδοση.
Το 1968 τo Kadett ήταν διαθέσιμο και με τριών ταχυτήτων αυτόματο κιβώτιο, το οποίο ήταν ασυνήθιστο στην κατηγορία του εκείνη την εποχή. Για πρώτη φορά το Kadett εγκρίθηκε επίσημα ως πενταθέσιο στις σεντάν εκδόσεις, ωστόσο το κουπέ παρέμεινε τετραθέσιο. Επίσης, το αυξημένο του μήκος σε σχέση με το Kadett A ωφέλησε τους χώρους, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (337 λτ.).
Το Kadett B σημείωσε επιτυχημένη εμπορική πορεία σημειώνοντας περισσότερες από 105.000 πωλήσεις το πρώτο έτος. Πάνω από το 50% της ετήσιας παραγωγής του εξαγόταν, ενώ συνολικά κυκλοφόρησε στους δρόμους άνω των 120 χωρών. Η αντικατάστασή του έγινε το 1973 μετά από κατασκευή 2,6 εκατομμυρίων οχημάτων.
Επιτυχημένη ήταν και η αγωνιστική του πορεία, που ξεκίνησε το 1966 με το Rallye Kadett. To κουπέ αμάξωμά του με τις μαύρες λωρίδες στο καπό εφοδιαζόταν αρχικά με τον 1.1 λτ. κινητήρα των 60 ίππων και ένα χρόνο αργότερα με τον 1.9 λτ. 90 ίππων και 170 χλμ./ώρα τελικής. Σε 238 αγώνες που έλαβαν μέρος τα αγωνιστικά Kadett κατέκτησαν 345 χρυσά μετάλλια και 287 ασημένια.
Μέχρι σήμερα έχουν λανσαριστεί 11 γενιές Kadett- Astra, με πωλήσεις που έχουν ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια οχήματα.