Η Renault εξελίσσει μια σειρά από νέους κινητήρες, οι οποίοι αφορούν μικρό 3κύλινδρο βενζίνης/LPG, νέο 2κύλινδρο πετρελαίου και κόμπακτ ηλεκτρικό. Ξεκινώντας από το 2κύλινδρο diesel των μόλις 730 κ.εκ. έχει το μισό μέγεθος από τον 1.5 dCi, διαθέτει διπλό τούρμπο και η απόδοσή του κυμαίνεται μεταξύ 48-68hp και 112-145 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Renault οι αρχικές δοκιμές είναι ενθαρρυντικές, αν και θα πρέπει να βελτιωθούν οι επιδόσεις πριν γίνει η εισαγωγή του κινητήρα σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Ο διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG, είναι μικρός, 3κύλινδρος turbo και υπόσχεται χαμηλότερο κατά 25% κόστος σε καύσιμα και μείωση κατά 10% σε εκπομπές CO2. Επίσης, συνδυάζεται με Stop & Start, ανάκτηση ενέργειας από την πέδηση και σύστημα eco-mode (ίσως πρόκειται για τον 0.9 TCe, χωρίς να αναφέρεται κάτι επίσημα).
Τέλος, ο νέος κόμπακτ ηλεκτροκινητήρας είναι κατά 10% μικρότερος από τον υπάρχον (π.χ. στο ZOE) και αποδίδει 88 ίππους και 220 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι τώρα αερόψυκτο και διαθέτει βελτιωμένη ηλεκτρονική διαχείριση για βελτίωση της απόδοσης και μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.