Η Opel συμμετέχει στο διεθνές Rallye Monte-Carlo για δεύτερη φορά με το Ampera EV. Μετά την περσινή νίκη και τρεις ακόμα τερματισμούς στην πρώτη δεκάδα, οκτώ ομάδες Ampera αγωνίζονται φέτος για την υπεράσπιση του τίτλου στην κατηγορία οχημάτων με εναλλακτικά συστήματα κίνησης.
Το «Rallye Monte-Carlo des ÉnergiesNouvelles» που διοργανώνει η Λέσχη Αυτοκινήτου του Μονακό πραγματοποιείται για 14η φορά. Ξεκινά στις 21 Μαρτίου στις πόλεις Annecy-le-Vieux, Clermont-Ferrand και Lugano και ολοκληρώνεται μετά από τρεις ημέρες στο Μονακό. Λόγω του μεγαλύτερου αριθμού δοκιμών συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές, φέτος δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην απόδοση των οχημάτων. Στόχος στο ράλι είναι να καλυφθεί μία συγκεκριμένη απόσταση με σταθερή ταχύτητα και με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση.
«Οι περσινές επιτυχίες επιβεβαίωσαν την υπεροχή του Ampera έναντι του ανταγωνισμού τόσο σε ακραίες συνθήκες όσο και στην καθημερινή χρήση» σχολιάζει ο Dr. Thomas Sedran, Μέλος Δ.Σ. Δραστηριοτήτων, Επιχειρηματικής Ανάπτυξης & Εταιρικών Στρατηγικών της Adam Opel AG. «Θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχημένη πορεία μας, αλλά και να ενισχύσουμε των πρωτοκαθεδρία μας στο χώρο των εναλλακτικών συστημάτων κίνησης».
Για να διασφαλίσουν τη συμμετοχή τους, οι εκπομπές CO2 των οχημάτων δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 115 γρ/χλμ. Η γενική κατάταξη αποτελεί συνάρτηση του βάρους του οχήματος, των εκπομπών CO2 και της αναλογίας κατανάλωσης σε σχέση με την απόδοση. Το «Rallye Monte-Carlo des ÉnergiesNouvelles» είναι ο παλιότερος και πιο διάσημος αγώνας του μηχανοκίνητου αθλητισμού για οχήματα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Η Λέσχη Αυτοκινήτου του Μονακό διοργανώνει το ράλι από το 1995.
Όσον αφορά στο Ampera διαθέτει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh που παρέχει ισχύ σε μία ηλεκτρική μονάδα κίνησης 111 kW/150 hp, η οποία προσφέρει υπό πλήρη φόρτιση αυτονομία μεταξύ 40 και 80 χιλιομέτρων με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μηδενικούς ρύπους – ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, το οδηγικό στυλ και τη θερμοκρασία. Για κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με ηλεκτροκίνηση ένας βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει χρέη γεννήτριας. Ο ηλεκτροκινητήρας του Ampera παράγει άμεση ροπή 370 Nm για επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 161 χλμ./ώρα.